Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Monsterpack ser litt kjedelig ut. Litt for mye smått?

Ja den inneholder mye smått, men da trenger du ikke å ha så mange ting på handlelisten. Bedre å bare kjøpe den pakken for å dekke alle småtingene enn å ha 10-15 ting mer på listen.

Skrevet (endret)

Det lønner seg å kjøpe mest fra Power Star Fyrverkeri (Europris) For der er det så billig.+

Men i år var det veldig dårlig design på produktene. Jeg blir nesten så skuffet at det er noe jeg ikke gidder å kjøpethumbdown.gif

Endret av BirgerCaC
Skrevet

Fikk den i en pakke. Dårlig smell, dårlig med farger, ikke noe bra i det hele tatt

Men er det farger i det heler tatt, eller er det bare smel akkurat som king aribomb osv? Jeg er ikke så nøye på smellet, men om disse ikke inneholder noen farge eller pioner så ser jeg ikke poenget;)

Skrevet (endret)

Noen som vet om små enkeltskudd som har mye farger da? Både farlig og ulovlig å sitte og demontere multi power, selv om det lønner seg.

Og, er det noen som vet om småbatterier (batterier til >30,-) ? Skulle helst hatt slike missile batterier som de har i usa, men har ikke funnet noe lignende. Tenker på batterier som er et nivå lavere en normale 25skudds baterier. Det eneste jeg har funnet er power box missile/microbattery og svea sin UFO, men begge koster nærmere 50kr. Kunne også tenke meg et batteri som er lik disse bare koblet i sammen på en måte, da jeg tenker å kjøpe flere av disse isåfall.

Endret av diskus123
Skrevet

Noen som vet om små enkeltskudd som har mye farger da? Både farlig og ulovlig å sitte og demontere multi power, selv om det lønner seg.

Og, er det noen som vet om småbatterier (batterier til >30,-) ? Skulle helst hatt slike missile batterier som de har i usa, men har ikke funnet noe lignende. Tenker på batterier som er et nivå lavere en normale 25skudds baterier. Det eneste jeg har funnet er power box missile/microbattery og svea sin UFO, men begge koster nærmere 50kr. Kunne også tenke meg et batteri som er lik disse bare koblet i sammen på en måte, da jeg tenker å kjøpe flere av disse isåfall.

Enkeltskudd med farger: .35 monster :)

Skrevet

Trenger litt hjelp :) Star Track (179kr) eller Big Blocks (199kr)?

@BirgerCaC : Linken som ligger i signaturen din funker ikke ;)

Skrevet

Oisann, mente Big Block, ikke Star Track. Star Track fant jeg med en gang, den så veldig bra ut :). Men aner ikke hvordan Big Block ser ut....

Skrevet (endret)

Jeg har ikke fått enda. Jeg pleier å få Svea, Europris, Plantasjen og cosmos :)

studerte du plakaten? hvordan var prisene?

Endret av bigbang123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...