Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Da har jeg kjøpt meg 4 små søte raketter til 25 kr. Jeg har aldri sendt opp en rakett før, dette blir morro!

7607798[/snapback]

Du kommer til å bli avhengig, og neste år ryker mangfolkdige hundre kroner på raketter. Det er det som kommer til å skje.

:thumbup:

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Jeg feirer heldigvis ikke nyttårsaften alene, så det er bare til å be noen andre hjelpe til med påtenningen. Det har fungert veldig fint de senere årene, og det vil helt sikkert smelle som faen i år òg. :)

7607808[/snapback]

det så bra ut det du hadde kjøpthar du no erfaring med mega block?

7607831[/snapback]

Nei, den er ny for meg. Tipper det er et helt greit batteri, med noen gode effekter, og passe kraftige smell. Kanskje jeg kan få tatt noen bilder på nyttårsaften, så kan du se da.

Lenke til kommentar
Jeg feirer heldigvis ikke nyttårsaften alene, så det er bare til å be noen andre hjelpe til med påtenningen. Det har fungert veldig fint de senere årene, og det vil helt sikkert smelle som faen i år òg. :)

7607808[/snapback]

det så bra ut det du hadde kjøpthar du no erfaring med mega block?

7607831[/snapback]

Nei, den er ny for meg. Tipper det er et helt greit batteri, med noen gode effekter, og passe kraftige smell. Kanskje jeg kan få tatt noen bilder på nyttårsaften, så kan du se da.

7607869[/snapback]

trenger ikke det du! pappa har kjøpt et sånt så bare lurte på om det var bra;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Noen som har erfaring med speedfire? Er det bare sånne som hyler og ikke noe annet?

 

EDIT: Har jo liksom kjøpt 2 pakker så det er greit å vite :)

7607925[/snapback]

Har erfaring med dem ja! Legg dem på bakken i stedet for å sette dem ned i bakken. Da flyr dem villt rundt forbi :w00t: . Prøv og tenn på og hiv den avsted like før den/de begynner, eller lag en diger hau (50+) med luntene inn mot hverandre og ta et stjerneskudd i midten.

Hvis du hiver dem i en innsjø, elv, etc. begynner dem å "fly" avgårde under vann, som en torpedo. (avhengig at du hiver på rett tidspunkt).

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...