Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Var ute å prøvde en røyk kule nå nettopp. Aldri sett noe så dårlig. Jo, røyken var passe tjukk, men det var så lite inni den kulen at alt var over på 1 sek. Skjønte jo at det ikke kom til å være noe stort, men trodde virkelig det skulle være mer røyk. Dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Var ute å prøvde en røyk kule nå nettopp. Aldri sett noe så dårlig. Jo, røyken var passe tjukk, men det var så lite inni den kulen at alt var over på 1 sek. Skjønte jo at det ikke kom til å være noe stort, men trodde virkelig det skulle være mer røyk. Dårlig.

7607196[/snapback]

Fikk meg også em skuffelse første gang jeg prøvde en slik en (1 år siden). Tragisk for å si det rett ut.

Lenke til kommentar
Var ute å prøvde en røyk kule nå nettopp. Aldri sett noe så dårlig. Jo, røyken var passe tjukk, men det var så lite inni den kulen at alt var over på 1 sek. Skjønte jo at det ikke kom til å være noe stort, men trodde virkelig det skulle være mer røyk. Dårlig.

7607196[/snapback]

 

jeg hadde de får et par år siden er noe av det værste som fins! pluss de er dyre!

Lenke til kommentar
Det jeg kjøpe i år var en Eldorado(en pakke fra svea til 300 spenn) og 4 chillishots.

7607334[/snapback]

 

 

jeg og lurte på om jeg skulle kjøpe eldorado men ble ikke no! er den bra ?

7607347[/snapback]

 

Funker sikkert den. Var ikke mye i den. Noen raketteer og par store batteri.

7607361[/snapback]

 

 

ok kan jeg få bilde?? har jo seff sett det i bladet men hvet ikke hvor store ting er osv....?

Lenke til kommentar
Det jeg kjøpe i år var en Eldorado(en pakke fra svea til 300 spenn) og 4 chillishots.

7607334[/snapback]

 

 

jeg og lurte på om jeg skulle kjøpe eldorado men ble ikke no! er den bra ?

7607347[/snapback]

 

Funker sikkert den. Var ikke mye i den. Noen raketteer og par store batteri.

7607361[/snapback]

 

 

ok kan jeg få bilde?? har jo seff sett det i bladet men hvet ikke hvor store ting er osv....?

7607382[/snapback]

 

ok, må bare finne kabelen til kameraet først.

Lenke til kommentar
Det jeg kjøpe i år var en Eldorado(en pakke fra svea til 300 spenn) og 4 chillishots.

7607334[/snapback]

 

 

jeg og lurte på om jeg skulle kjøpe eldorado men ble ikke no! er den bra ?

7607347[/snapback]

 

Funker sikkert den. Var ikke mye i den. Noen raketteer og par store batteri.

7607361[/snapback]

 

 

ok kan jeg få bilde?? har jo seff sett det i bladet men hvet ikke hvor store ting er osv....?

7607382[/snapback]

 

ok, må bare finne kabelen til kameraet først.

7607392[/snapback]

 

 

ok er greit det;););) skal kansje ut og ta noe bilder etter på;) istad blåste det og regna som et h... fikk tent 1 tanks det var alt;) men trur det har blitt bedre nå

Lenke til kommentar
"Big Boy" er det beste batteriet til den beste prisen spør du meg! Her er en video. Men siden jeg ikke har så mye penger (ja det koster 400 spenn) kjøpte jeg bare:

 

- 4x deamon batteri

- 2x Familie bakker (billige)

- og andre små saker (f.eks happy spring)

 

Tror jeg er pyroman, og er stolt av det  :devil:

7607422[/snapback]

 

 

det batteriet der var helt råttt;) koster det bare 400? kansje jeg skal ha et sånt til neste år?

Lenke til kommentar
faktisk kostet det bare 350 på sparkjøp, men sparkjøp hos oss ble robbet, for bla 20 "big boy" batteri! Humoren i det er at tyvene brukte skjære-brenner for å komme inn i kontaineren, hvilken IDIOT bruker skjære-brenner på en kontainer som inneholder SYKE mengder fyrverkeri?

7607533[/snapback]

 

forøvrig så er det spareland og i nabokommunen så selger spareland klasse 4. fyrverkeri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...