Gå til innhold

Fikk x850xt til jul


sogveg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er vel litt rart hvis ikke du vet hvor bra kortet er siden du har ønsket deg det til jul vel ? tviler på at din mor eller far er veldig oppdatert på skjermkort fronten slik at de vet akkurat hvilket kort de skal kjøpe.

5336554[/snapback]

He he... Min fetter som anbefalte meg det... jeg bare lurer jeg:P men men

Lenke til kommentar

Tja... Hvis det ikke er AGP utgaven du hadde fått ville jeg prøvd å bytte det med et annet kort fra denne generasjonen (X1800XL eller 7800GT)

 

Grunne til det er at x850 ikke har gode muligheter for HDR, som faktisk gjør ganske mye med opplevelsen i nye spill, og shadder model 3.0 er også kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Tja... Hvis det ikke er AGP utgaven du hadde fått ville jeg prøvd å bytte det med et annet kort fra denne generasjonen (X1800XL eller 7800GT)

 

Grunne til det er at x850 ikke har gode muligheter for HDR, som faktisk gjør ganske mye med opplevelsen i nye spill, og shadder model 3.0 er også kjekt å ha.

5337481[/snapback]

Er agp ;):p

Lenke til kommentar
Det ligger i High End klassen  :thumbup:

5336323[/snapback]

Fra forrige generasjon, ligger en del bak de beste i dag da :)

5336835[/snapback]

 

Fortsatt bra....

 

Scorer Langt over 7000 med mitt x800xt kort 24/7 oppsettet,, å da er jeg på nivå med 7800gt og 1800xl :)

 

Så det er high end enda :dribble:

5337504[/snapback]

:D:D:D Men jeg lurer på om det er noe fucka med maskinen nå.. jeg får 3123 i 3dmark nå etter jeg reinstalla den =( *hyyyyl*

Blir helt gal..:p

Lenke til kommentar
Det ligger i High End klassen  :thumbup:

5336323[/snapback]

Fra forrige generasjon, ligger en del bak de beste i dag da :)

5336835[/snapback]

 

Fortsatt bra....

 

Scorer Langt over 7000 med mitt x800xt kort 24/7 oppsettet,, å da er jeg på nivå med 7800gt og 1800xl :)

 

Så det er high end enda :dribble:

5337504[/snapback]

Hvor mye klokket da? Stock ligger de fleste sys på rundt 6000(?) med det kortet.

 

du har jo vmoddet og allting :roll:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...