Jump to content
Sign in to follow this  
twarr

Xbox360, core vs. vanlig - forskjeller?

Recommended Posts

heisann!

Hva er forskjellen på xbox360 core og vanlig?

Er det bare at den vanlige har 20gb harddisk og trådløs kontroll? synst noen nemnte noe om HD kabel også?

Prisforskjellen er på 800 kr ca... Det følger med en kontroll til core verisjonen, og en ekstra trådløs kontroll koster vel ikke allverden. 20 gb harddisk er da ingenting, jeg vil sette inn 200 gb+. HD kabelen er vel ikke av beste kvalitet kan jeg tenke meg, for når jeg skal bruke noe HD, så blir det i kombinasjon med prosjektor, og da kjøper jeg monster kabel. så det jeg lurer på:

lønner det seg å kjøpe xbox360 core, og bare kjøpe ekstra trådløs kontroller og harddisk? eller følger det med noe annet ekstra også?

heisann!

Hva er forskjellen på xbox360 core og vanlig?

Er det bare at den vanlige har 20gb harddisk og trådløs kontroll? synst noen nemnte noe om HD kabel også?

det du sier stemmer, pluss at dvdskuffa er chrome på premium, mot hvit på core

Prisforskjellen er på 800 kr ca... Det følger med en kontroll til core verisjonen, og en ekstra trådløs kontroll koster vel ikke allverden. 20 gb harddisk er da ingenting, jeg vil sette inn 200 gb+. HD kabelen er vel ikke av beste kvalitet kan jeg tenke meg, for når jeg skal bruke noe HD, så blir det i kombinasjon med prosjektor, og da kjøper jeg monster kabel. så det jeg lurer på:

Akkurat nå er det ikke mulig å få tak i 200 gb hdd til xbox, det skal være mulig å koble til ekstern via usb2-inngangen, men tviler på at du lagre spill og slikt på denne

HD kabelen gir HD-kvalitet, sånn er det med den saken, om du har råd til monsterkabel har du sikkert råd til premiumversjonen også:) Ser heller ikke poenget med 200gb hd på 360.. ennå, ihvertfall...

lønner det seg å kjøpe xbox360 core, og bare kjøpe ekstra trådløs kontroller og harddisk? eller følger det med noe annet ekstra også?

Følger ikke med noe mer enn det du sier, pluss at du får en måned gratis xbox live gold. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt det jeg hadde fått tak i, enten det er premium eller core. Core skal vel være noe lettere å få tak i..

Edited by RRhoads

er det innebygd WLAN også på den vanlige?

Det står at det følger med en fjernkontroll i en begrenset periode.. noen som vet hvor begrenset denne perioden er? Jeg har planer om å kjøpe så fort jeg får tak i en, men det er ikke akkurat så veldig tilgjengelig..

er ikke innebygd WLAN på noen av dem.

Å det følger med en måned gratis xbox live gold på både core og premium.

Om man skal bygge seg en premium fra en core blir det litt dyrere.

850 hd

200 ca headsett

200 ca hdd kabel (om man trenger)

250 fjernkontroll

100 kr verdien på trådløs iforhold til den med trå.

Samt at det på premium ligger 4 stk "musikk-videoer" som man ikke finner på den kjøpbare hd ... hehe

Samt at det på premium ligger 4 stk "musikk-videoer" som man ikke finner på den kjøpbare hd ...  hehe

5335077[/snapback]

Ikke på min.

Jøss, håper man kan kjøpe hvite dvd-bezels(lokk eller hva det heter).

Den chrome greia på premium ser helt forjævlig ut, fingermerker og sånt.

5336104[/snapback]

så slutt å ta på den da. crom er kult det. bedere en den hvite plast driten. kjøp deg en ny front så ser du det. i ditt tilfelle anbefaler jeg den tre imitasjonen. heh

Jøss, håper man kan kjøpe hvite dvd-bezels(lokk eller hva det heter).

Den chrome greia på premium ser helt forjævlig ut, fingermerker og sånt.

5336104[/snapback]

så slutt å ta på den da. crom er kult det. bedere en den hvite plast driten. kjøp deg en ny front så ser du det. i ditt tilfelle anbefaler jeg den tre imitasjonen. heh

5338771[/snapback]

Can't stop tuching.. *randomly blinking his eyes*

Nemmen, argh. Uansett, det ser forjævlig ut :p

Ok, nå skal projektor kjøpes inn, så jeg har VELDIG lysst til å ha en HD-xbox360 til en HD-projektor.

HVOR får jeg kjøpt xbox360?