appelsinbrus Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Brodern driver og spiller Underground her, også fikk han nytt skjermkort av meg (les:nytt gammel-kort) Det er et Gainward Geforce 6800 le og det fryser/hopper ut i windows. Tempen er fin og lav på både skjermkort og cpu og resten av maskina. Noen tips til hva i huleste de kan være? Tenkte på at det kanskje var rammen, men det hang seg ikke opp med det gamle skjermkortet, så er jo lite sansynlig at det er minnet som er problemet.. Har kjørt SpeedFan for å se hvordan temperaturene er, men det står jo bare Temp 1, Temp 2, Temp 3 osv, aner ikke hvor disse temperaturene er jeg vel Her er i allefall det som stod: Temp 1: 34c Temp 2: 60c (var en sånn flamme på sida av, tydeligvis litt for varmt) Temp 3: -48c (wOOt? minusgrader??) Temp: 41c Local Temp: 46c Remote temp: 0c HD0: 29c Temp1: 52c (nok en sånn flamme) Kan ta med at jeg har denne ribba på skjermkortet... Er ikke så veldig varm. Men tenker å montere ei lita vifte djøst inn keis da....
Tordenflesk Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 60C er sikkert CPU'n. Få i gang litt mer lufting i kassa, så skal det nok gå så fint så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå