Gå til innhold

MÅ ha MS Flight Simulator 2004 før kl 15 i dag!


Anbefalte innlegg

Bor i Oslo området og trenger Microsoft Flight Simulator 2004 fort som fy! Skal gi den til broren min som er fascinert av flying, akkurat som jeg er! Har vært innom Lefdal, Spaceworld og Elkjøp, ingen hadde den!

 

Hva gjør jeg? Må ha simulatoren innen kl 15.00 i dag, ca. da alle butikker stenger!

 

Vet noen hvor jeg kan få kjøpe denne simulatoren? Må ha den i en butikk, ikke i en webshop!

Endret av ThomasWH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen, jeg ble gaylordet! Rakk ikke noen butikker! Alt stenger så JÆVLIG tidlig i dette landet! USA er mye bedre.. Der er alt oppe som vanlig i juledagene! :) Var nettop i USA. Shoppingmekka! Uansett, jeg får bare bestille det på nett! :p

5332578[/snapback]

 

 

 

Det er tross alt Juleaften i dag, tror ikke de har oppe så lenge i dag de heller.

 

 

Kan du ikke bare bestille det og printe ut "e-mailen" du får fra butikken som bevis, og pakke inn mailen til han? ;-)

Lenke til kommentar
Fett, fett.... Har du vært i Vegas da? Faen, ingen skjønner hvor sykt bra denne byen er før de har vært der ass! Unbelieveable!!

 

Joda, bruttern ble glad for sim'en han. Bare skrev at den var på vei jeg, på en lapp klistret til en Butterfinger Crisp! (Kjent Amerikansk sjokolade...)

5335018[/snapback]

 

Vært i Vegas. Var helt greit det, men var lei etter 2 dager og reiste videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...