Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er digg med en boks i ny og ne, men du blir kjapt lei den snusen. Har snust Røda Lacket endel og du blir jævla lei.

Skrevet
ymg, nå er jeg nokså full, men fy faen, hadde gjort seg med en skurf nå, tok den siste på fæst istda....  faenb!

5553746[/snapback]

hehe.. ny snus eller :!: må vell prøve den :p

Skrevet
ymg, nå er jeg nokså full, men fy faen, hadde gjort seg med en skurf nå, tok den siste på fæst istda....  faenb!

5553746[/snapback]

hehe.. ny snus eller :!: må vell prøve den :p

5553958[/snapback]

hehe.. ikke mobb han :) er ikke alltid så lett å skrive etter en fuktig lørdagskveld ;)

Skrevet
synes mocca med lakris smak er god.. men en ting er minus med dem,det er at de er så små.. de skulle hatt dem i løs..

5558129[/snapback]

joda.. mocca er godteri. syns alle mocca er godt.. men alt for svak og små..

Skrevet
synes mocca med lakris smak er god.. men en ting er minus med dem,det er at de er så små.. de skulle hatt dem i løs..

5558129[/snapback]

joda.. mocca er godteri. syns alle mocca er godt.. men alt for svak og små..

5558480[/snapback]

Dobbelt eller trippel ;) Da kjenner du snussmaken :yes:

Skrevet
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Røda Lacket gjør samme nytten som en gammel tyggis under leppa.

5560107[/snapback]

jaja.. hvis du mener det så :) men de er sabla gode.

Skrevet
bruker 3 mocca poser under leppa når jeg kjøper dem!

5560083[/snapback]

mocca gir null effekt. enkelt og greit. kunne putta en fuktig papirlapp under leppa, så hadde den gitt samme effekt

Skrevet
sitter her med 3 pølser General løs snus :cool:  10 bokser i en pølse, så jeg har nok snus i 14 dager ihvertfall :mrgreen:

5553541[/snapback]

Sender du en boks over hit elr? :innocent:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...