Gå til innhold

Epic mount for paladin

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå 2 lvler til jeg er lvl 60 å skal snart mekke epic mount...

hvor mye koster det å få seg paladin epic mount ? har hørt det er litt vanskelig så mange satser på vanlig mount, er det sant ?

å hvor mye koster vanlig mount ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye koster det å få seg paladin epic mount ? har hørt det er litt vanskelig så mange satser på vanlig mount, er det sant ?

5329660[/snapback]

Siste biten i scholomance er da ikke vanskelig den.

Det finnes så mange gode guider om den biten.

V

Skrevet

5329660[/snapback]

Siste biten i scholomance er da ikke vanskelig den.

Det finnes så mange gode guider om den biten.

V

5329792[/snapback]

Veldig bra og informativt svar :D

Skrevet

takker for guide =) får håpe det går bra, syntes det så vanskelig ut jeg da =) å skaffe gode folk til å hjelpe er litt vanskelig syntes jeg, men kjenner vel noen kanskje.

Skrevet

Slik jrg har forstott det var det mye vanskligere før de buffa dropraten påpristine black diamond, den kosta 500g på min server før, nå koster den 3g >-<

• 2 uker senere...
Skrevet

ja dette gikk egentlig veldig bra i dag, tok alt ganske lett... Men, vi ble enig om å stoppe å angripe siste mob før bossen, skulle stoppe på 20% så priesten skulle shakkle å vi få mana og hp... men en idiot stoppet ikke å atk å vi whipet på 9% =(

stoppet iallefall meg fra å spille mer i dag

Skrevet

Hvilken gruppe hadde du? Vi var 1 prest og 4 pala, vi stoppet ikke en eneste gang med å angripe tror jeg, mulig at vi var utenfor aggro range, priest shackla aldri i alle fall. Greide det på 1. forsøk uten problem. ;)

Skrevet

Vi var meg selv som warrior, min palavenn som eneste pala, prest, druid og en mage. Vi slet så det holdt. Jeg som warrior løp rundt sem en gal for å aggroe alle mobsa på meg. Og sammen skadet dem meg svært svært mye. hmm var det en warlock vi hadde kanskje...tror vi brykte SS nemlig. Vi klarte det til slutt ihvertfall...men det er det vanskeligste jeg har vært med på i wow tror jeg. 4 palas og en prest burde gått helt fint, men jeg nektet ham å finne flere palas da jeg sa at om LF droppet måtte han jo trille hehe. Dessuten ville jeg være med når han fikk hest...så det så:)

Skrevet

Fy Faen, priesten leavet 5min før vi var ferdig.. han skulle MC klokken halv 8 så måtte dra nå, idiot azz... havner rett på ignore list

Skrevet

Hehe, ja. Og Scholomance tar av erfaring ofte lengre tid enn du forventer. Om fyren måtte til MC synes jeg ikke det er så veldig rart at han dro, give him a break :)

Skrevet (endret)

han skulle ikke møte der før hlv 8 =P og klokken var da 10 på 7... var bare 1mob igjen til bossen... med 4pala fikk vi han bare ned til 20%

og var random pickup, ingen priest lvl 60 i guildet mitt =P driver å ser etter nytt men de jeg har søkt på vil helst at man har epic mount

Endret av djrabbit88
Skrevet
han skulle ikke møte der før hlv 8 =P og klokken var da 10 på 7... var bare 1mob igjen til bossen... med 4pala fikk vi han bare ned til 20%

og var random pickup, ingen priest lvl 60 i guildet mitt =P driver å ser etter nytt men de jeg har søkt på vil helst at man har epic mount

5396338[/snapback]

Noen guilder krever at man er der en halvtime / tre kvarter tidligere, for invites, summoning av mat og drikke og lignende.

Og at epic mount er et krav for å joine en guild er det latterligste jeg har hørt. Når trenger du egentlig epic mount i guild-sammenheng? Når dere skal løpe gjennom ZG? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...