Gå til innhold

quoting - forslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men den lille skriften er så liten! Vanskelig å lese.....må anstrenge øynene, og enhver form for anstrengelse er...tungt :smile: Har selv ikke noen problemer med quoting. Syns det er oversiktlig og greitt, særlig om man poster lengre poster der en kommenterer utsagn. Å quote når en svarer på posten som ligger rett før er likevel unødvendig.

 

Dette er min mening :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-05 22:56, en mann skrev:


er sikkert ikke "bare" meg da... tipper noen synes qoutingen til
LeD
er plagsom...


 

Jeg ønsker deg lykke til i ditt korstog mot quoting og annen ondskap. Hvis andre skulle finne min quoting, eller oppførsel forøvrig, plagsom tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger.

 

LeD

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-06 09:27, en mann skrev:


Men de siste svarene dine har vært ekstreme...


 

Da får du ta det opp med meg, og ikke komme med idiotiske beskyldninger. Er du uenig i noe jeg skriver, er du velkommen til å delta debatten.

 

Quote:


Den 2002-09-06 07:52, Dan Hansen skrev:


Men den er ett sant mareritt å besvare - blir quoting på quotingen liksom :smile:


 

Det første jeg gjør når jeg skal svare på et innlegg er å fjerne all quoting i quotingen. Når jeg sender mail eller innlegg til forum som er bygget opp på en annen måte, gjør jeg ikke alltid det heller. Men jeg innser jo at quoting kan være et større problem i et forum som dette, hvor alle innleggene kommer etter hverandre, og ikke i f.eks. en trestruktur.

 

LeD

Lenke til kommentar

Quote:


Jimmy Pop skrev (2002-09-06 00:10):

Quote:


Den 2002-09-06 00:05, LeD skrev:


Jeg ønsker deg lykke til i ditt korstog mot quoting og annen ondskap. Hvis andre skulle finne min quoting, eller oppførsel forøvrig, plagsom tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger.


LeD


 

Synes det er bra, jeg, LightEmittingDiode.

 

Det syns eg og. Så eg forstår ikke hva som er problemet her, Noen som kan forklare hva som er galt med quoting til LED.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...