mihcaoj Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Jeg har ved et uhell klart å trykket på en knapp som gjør at absolutt ALT jeg/andre gjør blir vist(taunter, selger ting, bruker mana/rage osv) i action baren min.. Jeg synes dette er forferdelig irriterende ganske enkelt fordi det tar opp plass på skjermen min når jeg spiller, og jeg kan ikke fordra en uryddig UI.. Håper noen har svaret på dette irriterende problemet.
jonasdaman Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Har du et screenshot? Vanskelig å forstå hva du mener, Hvilke addons bruker du?
Choo Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Er det combat loggen som har klikka til deg? er litt vanskelig å skjønne hva du mener så et screen shot hadde vært fint=)
mihcaoj Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 Er det combat loggen som har klikka til deg? er litt vanskelig å skjønne hva du mener så et screen shot hadde vært fint=) 5325169[/snapback] Ja, stemmer.. Det er vel kanskje combat-log det kalles..
jonasdaman Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Høyreklikk på der det står combat og remove window edit: For mye engelsk skriving i det siste Endret 23. desember 2005 av jonasdaman
JoeDohn Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Klarer noen å spille uten combatlog? Får abstinens uten jeg.
akinesia Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 combatlog er et MUST! 5329972[/snapback] vil påstå at det gjelder ikke alle klasser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå