kizzykazz 11 Report post Posted December 22, 2005 Hei, vil ha et MSI hovedkort nå Alle sier det er så bra Hva er det beste jeg kan få tak av MSI? Dyreste i prisguiden er 800 kr! Håper på svar! Mvh Kizz Quote Share this post Link to post
fflex 470 Report post Posted December 22, 2005 MSI K8N NEO platinum!! Har det selv, og er veldig fornøyd....Har prøvd bla Asus K8N som ikke ga meg i nærheten den samme kvalitetsfølelsen Quote Share this post Link to post
kizzykazz 11 Report post Posted December 22, 2005 Ja, men er det ikke begynnt å bli gammelt? Har ikke MSI komt med noe nytt?? Quote Share this post Link to post
Mr.M 5595 Report post Posted December 23, 2005 Ja, men er det ikke begynnt å bli gammelt? Har ikke MSI komt med noe nytt?? 5326116[/snapback] Ser ikke sånn ut. Ikke for å påvirke ditt valg, men ECS (Elitegroup) kommer snart tilsalgs på socket 754 med pci Express. Quote Share this post Link to post
lucky666 162 Report post Posted December 23, 2005 Dette kommer du ikke til å angre på. Quote Share this post Link to post
kizzykazz 11 Report post Posted December 23, 2005 Kompisen min har et sånt kort, og det er veldig bra. Men er det noen som har problemer med varme fra det kortet? Rambrikkene hans var glo heite da jeg tok på de... Og det er litt skremmende...! Quote Share this post Link to post