Jump to content
Sign in to follow this  
Howard

Årets 13. Catalyst ute

Recommended Posts

Satt og leste nå, denne driveren tro det eller ei er den raskeste som har blitt sluppet i 2005 og tar nok ytelsetronen.

Ytelsemessig så ligger den på ca 3-5% mer enn forgjengeren, i noen tilfeller så øker ytelsen i noen spill ganske mye pga bug-fixes etc.

Får teste denne i morgen.

Fungerer disse med ATi Mobility x700? :)

Fant ingen drivere på ATI sine hjemmesider.. kom bare til custom care og knowledge base... >.<

edit: det gjorde de ikke nei.. ble omega 5.12 på meg da :)

Edited by Strupstad

Nå må dere dæven døtte meg klare å legge ut fungerende linker!

Det virker som om det HVER gang blir lagt ut linker som av ATI blir oppfattet som "leeching".

Enten får dere slutte å lage linker av typen "Mer innformasjon finner du HER" eller også så får dere se til at linkene fungerer. Dette har blitt påpekt flere ganger.

<Trekker pusten> Sorry at det kom litt krasst ut, er selvfølgelig ikke noe stort problem for meg å få opp "leech" sida og modde linken, eller gå via ATI's egne menyer, men det er forbasket irriterende å trykke på en link å ikke komme dit man trodd/var forespeilt!!

Noen som vet om det finnes en Control Panel versjon av denne? Var en som la ut en slik link til v 5.12..

trenger den fordi jeg bruker mobility modder og har et Mobility Radeon 7500 i laptopen, og CC funker vel ikke på det??

Sikkert ikke noe poeng å bytte driver på denne, men liker å ha det nyeste :p