Gå til innhold

Archos XS202 eller Sony HD5?


Libom

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå fast på hvilken spiller jeg burde velge..

Skal kjøpe en om ikke så lenge, og lurer derfor på om jeg burde holde meg unna HD5 pga. kritikk om SonicStage og "sprekker" i knappene. Men er det sant?

 

Vil ha en harddisk spiller som er liten,men samtidig har god nok batteritid og bra lykvalitet.

Så burde jeg ta sjansen på Sony HD5 eller en annen spiller som kan sammenlignes med den (XS202)?

 

Håper dere kan lede meg til et riktig valg=P

Endret av Libom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sprekker i knapper har jeg aldri hørt om før, men sonic stage MÅ brukes til å overføre filer.

Men som du sier, fins ingen som hardiskspillere idag som er så liten og har så bra batterikapasitet som hd5.

 

Sonicstage kan brukes på alle windows pc'er..? har sonic stage og hd3 og formaterer slik jeg har gjort tidligere og installert sonic stage. Skjønte egentlig ikke helt hva du mente med det siste.

 

 

Kan forøvrig si at det finnes alternativer til sonic stage, kan opplyse deg om de senere.

Lenke til kommentar

Når det gjelder sprekker i knappene, så leste jeg det her: http:/ / www.avforums.com/ forums/ showthread.php?t=215060

 

Og her er et bilde: http:/ / nickandlenka.users.btopenworld.com/ HD5_Cracks.htm

 

Ser ikke så fint ut nei,derfor jeg tviler litt. Men er det noen her som har opplevd noe slikt?

 

PS: Det siste spørsmålet om SonicStage fikk jeg klarhet i: Man kan bruke SonicStage overalt, men kan ikke laste opp sanger fra spilleren. Noe som er litt dumt hvis man f.eks. har kjøpt en ny data, og vil overføre sangene dit.

 

Hvilken andre alternativer finnes det til SonicStage? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...