Gå til innhold

Hvilket mobilmerke har du?


LowBalls

Hvilket mobilmerke har du?  

787 stemmer

  1. 1. Hvilket mobilmerke har du?

    • Sony Ericsson
      349
    • Nokia
      228
    • LG
      6
    • Samsung
      84
    • Siemens
      66
    • Qtek
      29
    • Panasonic
      2
    • Motorola
      13
    • Xcute
      3
    • Andre
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt Nokia 8810, 8850, 8310, 8210, 7250, 7650, 7110, 6800, 6610, 6600, 6310, 6210,6110, 6250, 5210, 3210, 6260,7610, (Bruker 3510, 3510i og 3220 på jobb) Sony Ericsson (GH688 tror jeg d va den heter, husker man kunne mota meld men ikke sende) (RA628 Også usikker på navnet, kunne bytte et deksel over testaturet) (RF768 ganske sikker på navnet, men om d skulle være feil, kom telefon i rødt gult grønt og blått, var utrolig liten på den tiden, og hadde et klapp lokk nederst) T18s, T29, T68, R380, P800 s700i, T610, K700i, (Har byttelånt i 2 uker hver P910i og K750i) (t290i har jeg lånt under reperasjon) Har nå Samsung z500 som dama bruker til dagli og en D600 som jeg bruker til dagli, Har tidligere hatt E700,

 

Jeg er veldig glad i å skifte telefoner, og bruker mye penger på det, Før var jeg absolutt mest tilhenger av SE, men senere har jeg havnet mer og mer over på Nokia, Samsung har jeg kun dårlige erfaringer med og syns alt invendig i telefonen er utrolig tungvint laget til, det som irriterer meg mest er "lydsystemet" og måten di har ordnet oppsettet med ringetoner/vibrasjon/profil systemet, noe jeg bruker ofte,dette er et utrolig dårlig system. Det positive med telefonene er at di er di fineste telefonene og se på.

 

Nå venter jeg og gleder meg til at Nokia N80 kommer, dette tror jeg blir en helt rå telefon, når d er sagt, er helt klart den beste telefonen som kommer på markedet P990i, vurderte å kjøpe den når jeg første hørte om den, men har kranglet med meg selv fram og tilbake og blitt enig om å gå for n80 :) Gleder meg!

 

Men uansett, av Nokia og SE, så er det gode kvaliteter med begge to som den andre ikke har, noe vil du alltid savne, den perfekte telefonen finnes ikke, men jeg syns Nokia er den mest brukervenlige for min del.

 

Å jeg tror jeg vil fortsette å bruke Nokia til det kommer en smarttelefon men FULL og da mener jeg FULL PDA funksjon, nr taster og fullt qwerty-tastatur, Wi-Fi, minnekort, (Et mobil-kamera som er bra, i dag måtte d vært min. 3 mpx med ok opptikk) og stor krystallklar trykkfølsom skjerm, og selvfølgelig alle funksjonene en proff smart telefon som f.eks n80 har i dag. (Alt dette pakket inn i en telefon med fornuftig størrelse, vekt og utseende) Dette er drømmetelefonen! :)

Lenke til kommentar
Hei Har en N70 nå,men skal kjøpe en N80 når den kommer ut,har alltid hatt Nokia og kommer alltid til å ha det

5932989[/snapback]

 

Prøv Samsung en gang, og du vil føle du er i himmelen! :dribble:

5933222[/snapback]

 

Ingen Samsungtelefoner kan måle seg med N70.

 

Har hatt noen samsungtelefoner og kan ikke si jeg var i himmelen. Snarere tvert imot. Samsung bør gjøre en god del med telefonene sine før jeg skal ha en igjen. Men designen er fin på mange av telefonene, men der stopper det stort sett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...