Gå til innhold

2x PCI-e 1x AGP


bte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du klarer deg med 1 stk. PCIe 16x, og 1 stk. AGP 8x er kanskje dette hovedkortet noe for deg.

Det er et skikkelig knallkort.

 

Hvorfor trenger du 2 PCIe-slotter?

5318613[/snapback]

 

Mulighet for SLI/Crossfire senere kanskje?

5318617[/snapback]

 

 

Jepp, har veldig lyst å utnytte SLI, men har ikke lyst å pøse ut så uendelig mye penger om gangen...

Lenke til kommentar

Dette kortet virket veldig interresant. Jeg har en gammel pc med amd 1500+ og 784 (eller noe sånnt) mb med ram og ett fx 5700 128mb skjermkort og strømforsyning og en 40gb ide harddisk. Da kan jeg jo kjøpe dette hovedkortet pluss en amd 3200+ til 2000 kr og bruke de gamle delene så kan jeg heller bare kjøpe nytt skjermkort og mere ram senere :D

 

Virker ikke dette som en god ide? i stedet for å kjøpe ett nytt hk til 1500 og måtte kjøpe allt nytt ...

Lenke til kommentar
Dette kortet virket veldig interresant.  Jeg har en gammel pc med amd 1500+ og 784 (eller noe sånnt) mb med ram og ett fx 5700 128mb skjermkort og strømforsyning og en 40gb ide harddisk.  Da kan jeg jo kjøpe dette hovedkortet pluss en amd 3200+ til 2000 kr og bruke de gamle delene så kan jeg heller bare kjøpe nytt skjermkort og mere ram senere  :D

 

Virker ikke dette som en god ide?    i stedet for å kjøpe ett nytt hk til 1500 og måtte kjøpe allt nytt ...

5319622[/snapback]

Så lenge det er DDR-RAM du har, så skal det til nøds gå greit (må kjøre med tregt minne og PSU er kanskje litt liten).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...