Gå til innhold

Kopiereing fra DV til DVD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan brenne til DVD med Studio 10. Forskjellen er (om eg ikkje hugser feil) at Studio 10 Plus kan ha fleire menyar (hovedmeny og undermenyar), noko ein ikkje kan gjere i Studio 10.

 

For meir info les denne tråden.

5315097[/snapback]

 

Hei.

 

Har en bærbar Dell,MW 2000,Intel Pent.III mobile,512 MBram,14GB ledig

Kan vel ikke bruke Studio 10 ( må ha XP)?

Kan denne maskinen brukes til kopiere fra DV til DVD og kan tidligere versjon av

Studio brukes?

Lenke til kommentar

I følge Pinnacle er det eit krav med XP, so det kan kanskje ikkje brukast i Win2000. Tidlegare versjonar av Studio skal eg ikkje uttale meg om.

 

Maskina ellers vil kunne brukast til å leggje inn video frå DV-kamera, og brenne på DVD, ser ingen problem med det. Hugs berre at DV AVI tek ca. 13GB/time, so med 14GB ledig kan du ikkje leggje inn mykje om gongen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
I følge Pinnacle er det eit krav med XP, so det kan kanskje ikkje brukast i Win2000. Tidlegare versjonar av Studio skal eg ikkje uttale meg om.

 

Maskina ellers vil kunne brukast til å leggje inn video frå DV-kamera, og brenne på DVD, ser ingen problem med det. Hugs berre at DV AVI tek ca. 13GB/time, so med 14GB ledig kan du ikkje leggje inn mykje om gongen.

5319644[/snapback]

 

Jeg har brukt windows2000 sammen med studio 7 og 8 og det har fungert helt fint.

Tror pinnacle begynnte med dvd brenning i en av de aller siste versjonene av studio 8 . Så da kan du bare brenne filmen til cd i såfall. Vet ikke om du kan bruke studio9.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...