Gå til innhold

Frem med støvsugeren ja.


Klekkus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis støvsugeren skal brukes til å fjerne støv og dritt fra diverse kjølekomponenter inni maskinen, ser jeg absolutt ikke noe galt med det.

Jeg støvsuger sikkert maskinen min minst én gang gang i måneden.

 

Og for å kjøle komponenter i midlertidige tilfeller for å redde dem fra den sikre død, må jo støvsuger være det perfekte verktøy. Ikke engang en 120mm delta-vifte tar en skikkelig støvsuger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis støvsugeren skal brukes til å fjerne støv og dritt fra diverse kjølekomponenter inni maskinen, ser jeg absolutt ikke noe galt med det.

Jeg støvsuger sikkert maskinen min minst én gang gang i måneden.

 

Og for å kjøle komponenter i midlertidige tilfeller for å redde dem fra den sikre død, må jo støvsuger være det perfekte verktøy. Ikke engang en 120mm delta-vifte tar en skikkelig støvsuger.

5317310[/snapback]

hvis du stikker støsuger'n nærme en vifte så får den ett sinsykt boost!! :yes:

Lenke til kommentar
hvis du stikker støsuger'n nærme en vifte så får den ett sinsykt boost!! :yes:

5359990[/snapback]

Jeg skulle en gang støvsuge PC'en min, og pappa har en spesiell støvsuger for støvsuging av elektroniske komponenter. Jeg klarte å koble slangen i feil hull, slik at luften blåste ut. Det sa SCHWOSCH, og så var alt støvet vekke. Ehm, spredd rundt i rommet, mener jeg. Oh well, jeg som nettopp hadde støvsugd det.

 

Uansett, når jeg blåste på viftene (merk - blåste, ikke sugde), så fikk de en så enorm boost at jeg lurte på om oljen skulle fordampe. Virringen (skjønt det lignet mer på en høyfrekvent summing) fra viftene overdøvet støvsugeren, som bråkte ganske mye mer enn vanlige støvsugere.

 

Vel vel, jeg fikk nå PC'en min ren. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...