Dimm Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 jeg har et problem med at jeg krasjer til desktop når jeg skal starte spillet (på en bærbar pc) har lest og prøvd alt jeg fant å forumet, men ingenting hjalp
Dimm Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 ingenting der som hjalp meg. maskinen er en fijitsu siemens m1437g her er specs i grove trekk x700 centrino 1.86Ghz 512 ram
unnstoppeble Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 har samme problem på en stasjonær PC, og det der hjalp heller ikke for meg...
Torjus Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Prøvd å reinstallere spillet? Installert siste patch (1.12) ?
Dimm Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 fant endelig ut hva det var. jeg hadde en ø i kontonavnet i windows. eneste andre problemet jeg nå har er at når jeg kjører spillet fra en hovedkontoen så får jeg "invalid cdkey" erroren kjedelige saker at ikke ea games skal kunne lage spill og patcher som fungerer.. man betaler tross alt for produktet hadde dette vært et produkt som en tv ellerno så hadde det aldri kommet på markedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå