holst84 Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 smart. Noe lignende skjedde med meg her om dagen også, jeg fant et par hansker på AH jeg hadde lyst på til 8G.. jeg er kun level 20 så jeg hadde bare 2g etter diverse enchanting/tailoring supplies osv. jeg tar en sjangs og spør om noen har hanskene i backpacken og er villige til å selge dem for litt billigere.. jeg får en whisper "lol mate, those gloves has a 0,1 drop and i was in DM atleast 50 times before they dropped" han var en level 60 warrior, og han hadde selfølgelig klart å selge dem til VENDOR. haha.. Så spør jeg etter litt chatting "Du kunne tilfeldigsvis ikke kjøpt de som ligger på Ah til meg ? Jeg gir deg tilbake pengene til helgen... du får stole på meg hvis du vil, men hvis du ikke stoler på meg bare sier du nei" Så etter litt chatting og slikt, får jeg overtalt han. han kjøper hanskene, trader dem til meg og jeg sier "Tusen takk, du får penga tilbake til helgen" han sier "jeg vet det, du er ikke ignore typen"... Og ja, jeg ga han pengene tilbake.. han karn må være synsk eller noe.. fordi han hadde ikke en smule redsel for at jeg skulle ignore han engang.. virka det som ihvertfal.. 5310779[/snapback] Hehe, mye av grunnen til at han ikke var "redd" er nok beløpet. Hadde det vært 800G hadde han nok vært litt mer nervøs uansett hvor hyggelig du var. 8G er jo ingenting for en lvl 60
Gjest member-60584 Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 gir aldri log in info til folk. og gjør aldri noe dritt med andre sin chars/accs om de sku gi meg log in info.
Cheshire Cat Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 alltid morsomt og logge inn på bekjentes kontoer (mens de spiller slik at de blir disconnected) for så å bytte til tankegear/intgear osv. eller bruke HS
Choo Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 hehe jeg logga inn på kontoen til en venn (IRL) konstant i en time, han var på gråten av sinne da han fant ut det var meg =D Og det med å putte alle itemene i banken, det MÅ prøves xD
JoeDohn Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hehe, mye av grunnen til at han ikke var "redd" er nok beløpet. Hadde det vært 800G hadde han nok vært litt mer nervøs uansett hvor hyggelig du var. 8G er jo ingenting for en lvl 60 5310837[/snapback] Her skulle jeg egentlig komme med høylytte protester rundt det at 8g er - i alle fall for meg - en hel del penger ennå, men så kom jeg til å tenke på at jeg fikk tilbakebetalt et lån jeg gav til en guildmate på 17g igår, og da var den en rar liten mann oppi hodet mitt som sa "nei, det har vi ikke sett".
gamer73 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 hehe jeg logga inn på kontoen til en venn (IRL) konstant i en time, han var på gråten av sinne da han fant ut det var meg =D Og det med å putte alle itemene i banken, det MÅ prøves xD Det der var jo riktig stygt gjort av deg. Hadde en kamerat gjort noe slikt med meg hadde han ikke lenger vært kamerat. Direkte barnslig å drive å kødde slik vil jeg si.
genetex Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Jeg hadde vert venn med ham, det var jo bare en svært ond spøk. Men han hadde fått igjen med massevis av renter og renters renter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå