Gå til innhold

For dumme wow spillere som er synd på...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mens jeg herja rundt i OG i dagm og hadde en nokså arti snøballkrig, så er det en som skriver i chattenat han skal betale X antall gull for at noen skal levle charen hans opp til lvl 40 fra lvl 20.

Jeg tenkte jo med en gang at han tullet, jeg /w'et han og han ville at jeg skulle levle charen hans til lvl 40, jaja seff sier jeg. han legger meg til på msn, og vi prater litt der, og jeg får hans passord og brukernavn ganske fort. og han vil ha mitt brukernavn og passord for å ha noe å spille på mens jeg levlet hans, men seff ga jeg han ikke det.

Etter jeg hadde fått passordet og slikt begynte jeg å tenke, for jeg gidder ikke å levle en lvl 20 til lvl 40.

Jeg begynte å få litt dårlig samvittighet også fordi jeg hadde sagt at jeg kunne levle hans char, men bare hadde fått "kontoen" hans og han ikke noe fra meg..

Så jeg sluttet plutselig å svare han, og han må ha blitt ganske desperat om jeg drev med noe kødd med acounten hans :p det var også litt av planen min å skremme han til å ikke gjøre slikt igjen, det er jo så mange som bare ville ha tatt den muligheten å fått seg en ny acount. Men så snill jeg er gjorde jeg ikke noe med hans acount, og uansett om jeg hadde gjort noe så hadde jeg fått kjempedårlig samvittighet etterpå :(

Han hadde skrevet en del til meg på msn, og in game, men etter en melding på msn greide jeg ikke mere og måtte svare han og unskylde meg, og seff si at han ikke måtte gjøre slikt mere, for jeg kunne ha skifta passord osv... på acounten hans. Han hadde også nettop kjøpt wow, så han var ny høyeste lvl var 20 og jeg syntes litt synd på han , vet ikke helt vorfor men:P

Noen som syntes jeg gjorde det riktige eller om jeg ikke gjorde det?

Og er det noen som har opplevd lignende episoder?

Endret av tu30r6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter å prater med han på msn nå, han virker grei, og jeg er glad jeg ikke kødda med acounten hans. bedre å få seg en ny venn en en ny uvenn ;)

Skrevet

Kan nesten vedde en hundrings på at om du hadde gitt han pass og brukernavn til accounten din, så hadde han bytta både brukernavn og pass på den. Og gjort det samme med den han ga deg pass til.

Skrevet
hva er accen og passordet? 

så kan vi bevise at det var dumt det han gjorde

Hehe du hadde vel likt det:P

men tror ikke det du...:p

Kan nesten vedde en hundrings på at om du hadde gitt han pass og brukernavn til accounten din, så hadde han bytta både brukernavn og pass på den. Og gjort det samme med den han ga deg pass til.

Tenkte på det i sta at det kan være en som vil ha øyere lvl chars, og derfor han ville ha mitt brukernavn og passord, men har pratet litt me'n på msn, og han virker ikke slik, men han kan lure meg...

Skrevet (endret)

Er egentlig mange i wow som gladelig gir bort account navn og passord for litt exp, har tilsammen fått navn/pass til 5-6 forskjellige kontoer :s

(er forresten morro å ta alt utstyret deres og legge det i banken :innocent: )

Endret av nd4spd
Skrevet
Er egentlig mange i wow som gladelig gir bort account navn og passord for litt exp, har tilsammen fått navn/pass til 5-6 forskjellige kontoer :s

(er forresten morro å ta alt utstyret deres og legge det i banken  :innocent: )

5305975[/snapback]

Da er det veeldig mange naive og dumme folk som spiller, du gir da ikke bort infoen din slik til vilt fremmede, akkurat som å gi bankortet ditt og koden til en vilt fremmed på gaten det.

Men hva hvis det hadde vert flere lvl 60'er på accounten hans, og han hadde gjort det samme, da kunne han ikke ha vert så dum og tro at det går bra, så da kunne jeg nesten ha tatt acounten med "god" samvittighete?!...

Skrevet (endret)

du burde solgt alt og kjøpt grått utstyr av alt og sendt pengene til deg selv og returnet etter noen dager ;)

edit: dumme meg.... Tenkte mer å legge alt et lurt sted osv osv.

Endret av chokke
Skrevet

Spør om du får penger for å gjøre det? Er jo alltids artig da..

Nei huff slik er vel ikke lov å si her. Trekker det tilbake:) Ta heller å lage deg en alt på din account og spill i lamme han

Skrevet

Jaja, seff gjorde jeg det, og tror du ikke jeg hadde dårlig samvittighet en liten stund eller? :blush:

Men prater med han en del nå, og han maser på meg om at jeg skal levle duden hans i jula :p så han er no ikke sint på me heller :)

Men jeg vet det at hvis jeg hadde kødda med accounten hans, slik ordentlig hadde jeg ikke fått sovet om natten, jeg får så lett fryktelig dårlig samvittighet...

Skrevet

Det ser ut som om han ikke hører på deg med dette at han ikke skal gi vekk pass osv. Ikke for å vere en drittsekk, men om du ikke tar kontoen hans, ser det svært mulig ut som at noen andre vil ta den.

Skrevet

smart.

Noe lignende skjedde med meg her om dagen også, jeg fant et par hansker på AH jeg hadde lyst på til 8G.. jeg er kun level 20 så jeg hadde bare 2g etter diverse enchanting/tailoring supplies osv.

jeg tar en sjangs og spør om noen har hanskene i backpacken og er villige til å selge dem for litt billigere..

jeg får en whisper

"lol mate, those gloves has a 0,1 drop and i was in DM atleast 50 times before they dropped"

han var en level 60 warrior, og han hadde selfølgelig klart å selge dem til VENDOR. haha..

Så spør jeg etter litt chatting "Du kunne tilfeldigsvis ikke kjøpt de som ligger på Ah til meg ? Jeg gir deg tilbake pengene til helgen... du får stole på meg hvis du vil, men hvis du ikke stoler på meg bare sier du nei"

Så etter litt chatting og slikt, får jeg overtalt han.

han kjøper hanskene, trader dem til meg og jeg sier "Tusen takk, du får penga tilbake til helgen"

han sier "jeg vet det, du er ikke ignore typen"...

Og ja, jeg ga han pengene tilbake..

han karn må være synsk eller noe.. fordi han hadde ikke en smule redsel for at jeg skulle ignore han engang.. virka det som ihvertfal..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...