Gå til innhold

COD2-kontroller på 360 - fungerer det?

Dinsdale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en pc-spiller som verdsetter WASD og mus. Har spilt masse fps-spill og er vel mildt sagt meget komfortabel med pc-oppsett.

Men jeg skal inn i konsollens verden nå og lurer derfor på hvordan styringen på COD2 (360) fungerer? Er det lang læringskurve for en som VIL lære? Er det inuitivt? Og hva er den største forskjellen fra pc?

Prøvde Halo for lenge siden på Xbox (10 min), men det gikk heller dårlig :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke testet COD2, men har spillt Halo på PC og Halo2 på Xbox, og jeg må si at opplevelsen var pussig nok og til min store overraskelse best på Xbox. Man spiller på en helt annerledes måte, man har ikke milimeterpresis sikting og ting går litt senere, man tar seg rett og slett bedre tid til ting. Så for min del var Halo2 en bedre opplevelse enn Halo i SP. I spill som AA og Quake MP fungerer det nok bedre med mus/tastatur. I Quake4 syntes jeg derimot det fungerte best på pc kontra 360. Så alt i alt så er det vel best å prøve i butikken dersom det går...

Skrevet

Bruker ikke auto-sikte og synes kontrollen er såpass presis at det å ta headshots ikke er noe problem. Men nå har jo jeg mest erfaring fra konsollspill da, så kan være det at jeg er vant til å spille fps på konsoll da :p

Skrevet

plukket opp COD2 i dag. Veldig spent. Hvis PD0 er så kort som folk sier, så nærmer jeg meg vel slutten der snart så da måtte jeg skaffe noe nytt.. hehe.

Åkke som, i PD0 synes jeg ikke kontrolleren var helt topp. Jeg er også PC spiller og har til nå skydd fps spill på xbox som pesten fordi jeg er så dårlig med kontrollene. Men har prøvd litt halo1 og 2, og der gikk det rimelig greit. Har jo kommet et styke i PD0 også, tross enkelte problemer. Men er veldig spent på COD2 nå på 360 - hadde egentlig tenkt meg den på PC'n. Men jeg sitter så veeeldig godt i sofaen med 360'n foran 40 tommeren. Så jeg prøver...

Dr.Peedee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...