Jump to content
Sign in to follow this  
Howard

Julekalender 2005 - luke 16

Recommended Posts

Helt enig. I dag var det gode spørsmål som var mulige å finne, men fortsatt en liten utfordring :) Takker for en flott kalender!

Er det her jeg skal rante om Microsoft sine patentvaner og om de som er så dumme at de encoder content til et format hvor du ikke selv kan bestemme hvordan du skal spille av dine egne filer engang?

Neh, tar det en annen dag.

Dagens premie hadde forøvrig passet bra som julepresang til søster/bror.

Er det her jeg skal rante om Microsoft sine patentvaner og om de som er så dumme at de encoder content til et format hvor du ikke selv kan bestemme hvordan du skal spille av dine egne filer engang?

Neh, tar det en annen dag.

Dagens premie hadde forøvrig passet bra som julepresang til søster/bror.

5299915[/snapback]

Jeg syns du burde rant'et litt, jeg hadde hengt meg på ;)

Enig i at premien hadde passet bra som en julegave :)

Syns forøvrig det var korrekt vanskelighetsnivå på spm'ene. Når jeg bruker under 1 minutt på å finne svarene (som i dag) så gidder jeg å være med. Tror jeg at jeg kan komme til å bruke lenger tid, så er jeg ikke med i konkurransen...

Alle dere som orker å lete litt får håpe på vanskeligere spm og dermed færre deltagere :)

Vel vist vi går etter Unites States Patent and Trademark Office sine arkiver er alternativene i oppgave 2 feil.

En admin får vel skyte meg i foten for å inkludere denne linken, men føler lissom den hører med

Patent # 6,041,345

tsk tsk

godt spørsmål i dag, ble litt intresert i emnet microsoft og patenter, noe som fikk meg til å undersøke litt rundt emnet, og dermed finne enda litt fler grunner til å ikke betale for en windows lisens.