Gå til innhold

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drekkapenger? Hva er det pengene går til? Dyr mat der eller?

5566612[/snapback]

Mat/drikke/stasj.

Går 100-200kr til drikke kvar dag, sikkert 100 til mat, og 2-300 til stasj. :)

Skrevet
Drekkapenger? Hva er det pengene går til? Dyr mat der eller?

5566612[/snapback]

Mener å huske at kassa lå på 180 spenn, er ikke helt sikker, men jeg kjøpte ca 1 kasse øl om dagen...

Mat er ikke no særlig dyrt på camp området eller konsert området, men du kan jo også hamstre i en vanlig butikk i Roskilde by, men da blir det jo mest brød og no pålegg som tåler varmen.

Pengene mine gikk mest til festing, altså øl og hva annet du putter i deg når du fester...

Skrevet
blablabla.. og hva annet du putter i deg når du fester...

5568093[/snapback]

:/

5569406[/snapback]

? er jo folk som velger å putte i seg andre ting en øl når de fester.....

Skrevet
Mener å huske at kassa lå på 180 spenn, er ikke helt sikker, men jeg kjøpte ca 1 kasse øl om dagen...

5568093[/snapback]

Var vel nærare 130?

5570112[/snapback]

godt mulig, jeg husker ikke akkurat så mye av sånne ting :p

Skrevet (endret)

DK ja... mener det kosta det ass....er nok noe dyrere på festival området enn i butikkene da :)

*Edit: mangla en e, men jeg sier ikke hvor ;)

Endret av Propaganda
Skrevet
180 kr for en kasse øl og 60 kr for pant for selve kassa, altså 240 spenn for 30 pils i en kasse. Leverer du tilbake kassene får du selvfølgelig tilbake panten.

5571588[/snapback]

jepp, men som oftest har sigøynerne bøffa kassa og tomflaskene før du rekker å pante :p ..trukke jeg panta en gang under hele uka jeg hehe

De sigøynerne er helt drøye, de bare tusler inn i campen, tar det de kan, gjerne inn i telt også...tjuvradder!

Skrevet
Jepp, men som oftest har sigøynerne bøffa kassa og tomflaskene før du rekker å pante :p ..trukke jeg panta en gang under hele uka jeg hehe

De sigøynerne er helt drøye, de bare tusler inn i campen, tar det de kan, gjerne inn i telt også...tjuvradder!

5571642[/snapback]

Moro med sigøynere: Bind fast en snor i en tomflaske, og knyt den andre enden i en passende pinne/stang. Sleng flaska ut blant de andre tomflaskene. Du fisker nå sigøynere. :thumbup:

Skrevet
Jepp, men som oftest har sigøynerne bøffa kassa og tomflaskene før du rekker å pante :p ..trukke jeg panta en gang under hele uka jeg hehe

5571642[/snapback]

Moro med sigøynere: Bind fast en snor i en tomflaske, og knyt den andre enden i en passende pinne/stang. Sleng flaska ut blant de andre tomflaskene. Du fisker nå sigøynere. :thumbup:

5571934[/snapback]

:!: :!: råbra! den skal testes!

Skrevet

Skal på Roskilde i år! :D First time! Noen som vet noe om hvordan "sikkerheten" er på parkeringa?? skal kjøpe meg en ny bil til sommeren, men vil ikke at min nye kjærlighet skal få samme "behandling" som jeg så på enkelte av telt-bildene ;p

Skrevet

En annen ting som jeg ikke har testa ennå, siden den kanskje er litt i slemmeste laget, er å smøre inn en flaske med kontaktlim, slik at det herder med en gang den blir plukket opp... :devil:

Skrevet
180 kr for en kasse øl og 60 kr for pant for selve kassa, altså 240 spenn for 30 pils i en kasse. Leverer du tilbake kassene får du selvfølgelig tilbake panten.

5571588[/snapback]

Det var inkludert pant.. 180 totalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...