Runar 7382 Report post Posted December 11, 2005 (edited) Nå er siden nesten perfekt, men i IE har menyen flytta seg ca 150px til høyer, og lander over hovedteksten. Her er linken: Noen som vet hva som kan være feil? Edited January 20, 2010 by Runar Quote Share this post Link to post
geirthr 0 Report post Posted December 11, 2005 Se hva om skjer når du fjerner Firefox Google Toolbar reklamen. Hos meg ser det ut som menyen flytter seg etter det bildet er lastet... Quote Share this post Link to post
Runar 7382 Report post Posted December 11, 2005 Nope, problemet er der fortsatt men takk for forsøket. Quote Share this post Link to post
Loomy 53 Report post Posted December 11, 2005 Dropp absolutt posisjonering og bruk float istedenfor. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; absolutt posisjonering er helt unødvendig og skaper bare problemer i 90% av tilfellene. Quote Share this post Link to post
Runar 7382 Report post Posted December 11, 2005 (edited) Hvis jeg fjerner absolutt posisjonering flyttes hoved diven under menyen. Blir dette fikset med float? Edit: Det funker, men som sagt detter hoved innholdet under menyen. Edited December 11, 2005 by Gyn3r Quote Share this post Link to post
Haraldson 13 Report post Posted December 11, 2005 Du må sette begge til float: left;, samt regne ut at de får plass i elementet som ligger rundt... Quote Share this post Link to post