Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvis du skulle tape en kamp... kan du bare ligge død på bakken og se at dusten som tok deg lide :!:

7469671[/snapback]

Så sant som det er sagt, folk som dreper warlocks er duster og fortjener å dø! :w00t::w00t::w00t::tease::tease:

Skrevet (endret)

Min build ser slik ut: =)

EDIT: Jeg vet at dette ikke er den ultimate PvP build, men funker fett også forbreder jeg meg litt til TBC (er ikke helt sikkert jeg begynner, men alikevell) så funker denne builden godt til grinding med liten nedtid...

Endret av Turbo-Jokke
Skrevet

alt jeg vil si er att warlock er imba. møte en gærning som kasta en dot på meg bare 1 dot. og jeg løp seff siden han hadde masse tier 3 hadde løpet i ca 20 sekunder og døde

Skrevet
alt jeg vil si er att warlock er imba. møte en gærning som kasta en dot på meg bare 1 dot. og jeg løp seff siden han hadde masse tier 3 hadde løpet i ca 20 sekunder og døde

7471628[/snapback]

Er du en undead mage med hvit robe? -_-

Skrevet

nope warrior med 4900 hp. ticket 500 og sånn. han hadde en del buff. uansett lock er for imba kan praktisk talt dote alt av spillere rundt seg la oss si 10 spillere og alle sammen dør etter 20-30 sec

Skrevet (endret)

Høres rart ut at du døde av en dot. Om jeg fyrer opp trinket og har berserking, så ticker corruption mellom 450 og 500 et sted, og den har vel 5 ticks tror jeg. Tviler STERKT på at han har dobbelt så sterk corruption som meg. (har +450 dmg, pluss ZHC).

Enten så hadde du ikke full hp, eller så hadde du fler dots på deg (eller så kom det en hunter og aimedshot-critta deg :p)

Edit: skriveleifer

Endret av zypher_ut
Skrevet

Noen som har en affliction build jeg kan bruke til å levle med?

Og til PvP? Hadde vært kjempefint =)

Jeg er lvl 25 atm.

Skrevet (endret)
Noen som har en affliction build jeg kan bruke til å levle med?

Og til PvP? Hadde vært kjempefint =)

Jeg er lvl 25 atm.

7472557[/snapback]

Start med denne og jobb deg nedover

Endret av zypher_ut
Skrevet
Det er vel gjerne bedre og lvl med demonology, men er dog så er du ute etter en pvp build og så da er nok affliction build bedre :)

7472664[/snapback]

Nei, afflicion er bedre fra lvl 25 (fel concentration talentet).

Skrevet (endret)
Men jeg dinget nettopp 25, så det passer ypperlig xD

Men du mener at affliction bare er brukbart på lvl 25+?

7472714[/snapback]

Nei, affliction er alltid brukbart (bortsett fra endgame-raiding, i hvertfall frem til nå), men det er bedre enn demonology fra 25+, ikke vreng ordene ;)

Edit:

Tenkte litt på hva jeg akkurat skreiv, selvfølgelig er affliction bra til raiding og. Var jo selv SM/Ruin, hehe.

Endret av zypher_ut
Skrevet
Høres rart ut at du døde av en dot. Om jeg fyrer opp trinket og har berserking, så ticker corruption mellom 450 og 500 et sted, og den har vel 5 ticks tror jeg. Tviler STERKT på at han har dobbelt så sterk corruption som meg. (har +450 dmg, pluss ZHC).

7472097[/snapback]

Nja, CoA kan vel fikse en sånn biff, om man amper + trinketer, samt har litt +dmg under beltet. Med +500dmg, ZHC og amp, får jeg min opp i 3.4k. Hiv på berserking der, så skulle ikke 4.9k være helt urimelig å oppnå.

Skrevet
Nja, CoA kan vel fikse en sånn biff, om man amper + trinketer, samt har litt +dmg under beltet. Med +500dmg, ZHC og amp, får jeg min opp i 3.4k. Hiv på berserking der, så skulle ikke 4.9k være helt urimelig å oppnå.

7473036[/snapback]

Hmm det hadde jeg ikke tenkt på. Og det for bare 215 mana. Må jo være den mest effektive spellen i spillet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...