Novocaine Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 WarRock var egentlig ganske dødskjedelig. Knotete, teit, åndssvakt ectetra etcetra. Grafikken var jo ganske elendig, men mitt største problem var den manglende (eller uhyre godt kamuflerte) siktemuligheten. Har en BF2 er det ikke vits i å kaste bort båndbredde på WarRock. Har du ikke BF2 vil jeg heller anbelfae Wolfenstein:ET eller America's Army enn WarRock.
Kaste Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg likte overhode ikke WarRock, det går jo ikke en gang å bytte på kontrollene.IKKE LAST NED! 5409930[/snapback] Er dette en god grunn? Jeg tror ikke det! Prøv heller og utfyll litt mer, kontrollene er jo ikke det største problemet her på jord Personlig likte jeg spillet, men det var ikke helt min smak! 5409959[/snapback] nå har de til og med fått laget anti cheat og.. slik at det ikke er så mange cheatere
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 WarRock var egentlig ganske dødskjedelig. Knotete, teit, åndssvakt ectetra etcetra. Grafikken var jo ganske elendig, men mitt største problem var den manglende (eller uhyre godt kamuflerte) siktemuligheten. Har en BF2 er det ikke vits i å kaste bort båndbredde på WarRock. Har du ikke BF2 vil jeg heller anbelfae Wolfenstein:ET eller America's Army enn WarRock. 5410008[/snapback] HUSK, det er ikke ferdig, nei, langt ifra, de holder fortsatt på og setter sammen alt, kontroller, grafikk etc etc... Så bare heng på, i tillegg, jeg har opplevd at mange bare prøver spillet i 10 min før de kaster det avgårde. Hvis det er tilfellet, prøv igjen, men denne gangen bruke litt mer tid!
Novocaine Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Spilte nok oppimot 30. Uansett, spillet kan ikke måle seg med BF2 i dybde, taktikk, teknikk, gameplay eller grafikk. Ikke forløpig, og jeg tviler sterkt på at det blir fantastisk etter et par oppgraderinger. For all del, de som liker det må jo spille i vei, men jeg kan ikke anbefale dette spillet på noen måte. EDIT: Var en som nevnte at tasteoppsettet ikke kan endres. Jeg har ikke prøvd og kan ikke bekrefte, men det er en ekstrem mangel. Endret 9. januar 2006 av Zlimy
Mala Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Sant skal det nok siest at man ikkje kan endre tastaturoppsett her. Men BF2 sitt kontroller scheme er vel det verste søppelet noen gang? Man får beskjed om at en knapp ikkje kan bindest fordi den allerede er opptatt på f.eks helikopter. Men der er det jo ingen knapp som tilsvarer aktuelle Eg elsker BF2,men eg legger heller ikkje skjul på at BF2 har vert et sant hellvette.etter over 2 mnd. fungerer spillet med den nye patchen, og menyene er like trege og kontroller-scheme er det verste eg har vert borti.Om det er mulig å forbedre det på noen måte, taes tips imot. BF2 er ett jævlig bra spill, om man får start på det etter en "patch" fra DICE og stonergjengen
nasir91 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Dere undervurderer det. Om 11 dager kommer warrock commercial-release. Denne pre-relasen er her. Og spillet har fått en helt ny grafikkmotor og mye bedre grafikk. Knuser BF2 på veldig mange punkter, synes at dette er ekstremt morro. Å kaste en granat, så ser du mennesket fyke opp i været. Det er døds morsomt med "ragdoll" effekt. BF2 har ikke motorsykler. Noe jeg synes de burde skaffe, det er HELT ellevilt! WWW.K2WARROCK.COM
Håvard Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Knuser BF2 på veldig mange punkter, synes at dette er ekstremt morro. BF2 har ikke motorsykler. Noe jeg synes de burde skaffe, det er HELT ellevilt! 6176970[/snapback] Hvilke pungter? Og motorsyklene er ikke så morsomme. De var kansje morsomme første gang jeg "hoppet" igjennom basen til fienden... Måten man "kjøper" våpen på.. Leier de i x antall dager. Den var litt dårlig synes jeg. EDIT: å skal du ha et spill med motorsykler, så anbefaler jeg heller Joint Operation med expension pack. Mye bedre. Endret 25. mai 2006 av Hrisebro
nasir91 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Synes tanksen er mye bedre. At du kan rulle rundt. Og de kommando ordrene du kan gi er fysisk. Voice support kommer i commercial-release innen 10 dager. Hater det med unlocks, at du kan sikte med tanksen tredjepersons. Og ragdoll overdrevne effekten, At det er flere modes. Cs-mode, Infantry-mode og vehicle-mode Flere, men kommer ikke på noen.
Håvard Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Synes tanksen er mye bedre. At du kan rulle rundt. Og de kommando ordrene du kan gi er fysisk. Voice support kommer i commercial-release innen 10 dager. Hater det med unlocks, at du kan sikte med tanksen tredjepersons. Og ragdoll overdrevne effekten, At det er flere modes. Cs-mode, Infantry-mode og vehicle-mode Flere, men kommer ikke på noen. 6178245[/snapback] Da har vi forskjellige meninger Og jeg liker ikke at den er overdrevet.. Spillet mangler også at man kan sikte med iron-sight, noe som jeg mener er en stor ting i fps-spill.
nasir91 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Der er jeg enig med deg i. Iron sight ruler! Jeg mener overdrevet når man kaster en granat og mennesket ditt fyker langt opp i værs.
BlastyTrasty Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 FREE2PLAYTM * Unique Free2PlayTM access and player options to purchase gameplay enhancing items, services, and products. Ingen som har sett dette? Det betyr jo i praksis at folk som er villig til å bruke penger kan kjøpe seg bedre våpen og utstyr? Gratis og gratis fru blom.
grimsbo Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Spilte nok oppimot 30. Uansett, spillet kan ikke måle seg med BF2 i dybde, taktikk, teknikk, gameplay eller grafikk. Ikke forløpig, og jeg tviler sterkt på at det blir fantastisk etter et par oppgraderinger. For all del, de som liker det må jo spille i vei, men jeg kan ikke anbefale dette spillet på noen måte. EDIT: Var en som nevnte at tasteoppsettet ikke kan endres. Jeg har ikke prøvd og kan ikke bekrefte, men det er en ekstrem mangel. Tenk heller på potiensialet. Det kan godt hende at det blir bra.
zevres Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 når jei prøver og laste det ned så går de en stund så får eg opp at de har komt et problem me nedlastingen fra download.com et eller annet med wr_installer_07312007.exe så den ikke klare å laste ned noen som vet no?
zevres Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 jei prøver og installere warrock men etter en stund får jei opp at de er noe feil me nedlastingen fra download.com får opp at den ikke kan instalere eller hva de nå var som var gale med wr_installer_07312007.exe kan noen hjelp? har vista men en venn av meg har de og han spiller de på vista
zevres Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 når jei laster ned warrock så holder den på og laste ned en stund så plutselig får jei opp feil me nedlasting fra download.com no me at den ikke kan laste ned wr_installer_07312007.exe fra download.com vet noen hva som er galt?
ckyfanboy Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Prøv mirror, de har gitt flere lenker der du kan laste ned ifra. Velg alt annet enn download.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå