Stig-Arne Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Sliter noe for jævlig nå. Logger meg inn på wow, og skal utføre noe som f.eks spørre en vakt om veien. Skjer ingenting når jeg trykker på han eller noe som helst, springer litt rundt, latencyen er iorden og alt ser fint ut. Helt til han finner ut av at jeg blir disconnected fra serveren. Logger meg så inn igjen og alt ser ut til å fungere bra. Andre ganger så fungerer alt fra begynnelsen av. og kan spille en god stund og alt ser ut til å fungere bra. Men så stikker jeg inn til IF en tur, og da flipper alt. Går en liten stund så blir jeg disconnected. Logger meg inn, og starter ved inngangen til IF. Latencyen ligger normalt på 0-150 ms, så den skal det ikke være noe problem med. Spiller på Draenor Fungerer perfekt på den bærbare, uten noen som helst problemer, så internett linjen er utelukket. Og forsåvidt serveren også, da heller ingen andre er plaget med dette. Maskinvare: A64 3500+ 1024 mb ram XFX 6800GT Win XP Pro Noen som vet hva som kan være galt? Opplevd dette før? Har nettopp reformatert, uten at det hjalp WoW har blitt reinstallert også. Skal prøve en gang til å reinstallere for å utelukke det helt.
kjetilkl Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Hvis du har et nForce 4 hovedkort og bruker nettverket på dette så gå inn på kortet i ebhetsbehandling, ta egenskaper og sett "checksum offload" til Disablet ... - så skal det fikse det .. Hvis ikke har jeg ikke så mange forslag ...
Walts Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 kan være sykt med FPS drop men tror ikek man skal sette ut av servern forde... så det var lite sannsynlig =P har ikke no andre forslag.. kanskje noe feil hos ISPen din...
Stig-Arne Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 (endret) Vel, jeg bør ikke slite mef FPS dropp da, maskinen fungerer perfekt i alle andre spill så. Internett linjen er det ingenting i veien med siden det fungerer perfekt på den bærbare på samme linje. Har nforce 3 hovedkort, men skal sjekke om det kan være det samme som på nforce 4 hk kjetilkl: kan du ta det på norsk? har norsk windows, og da var det heller vanskelig å finne frem Edit: fannt det, den sto på enabled, så skal prøve den på disable. Håper det funker nå Edit: Ser ut til at det fungerte:) Takker så mye Endret 10. desember 2005 av Stig-Arne
Stig-Arne Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 pokkern, blir ennå disconnected når jeg kommer inn i IF.. Men ellers ser det ut som de andre problemene er borte.
Nikkor Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Det er hovedkortet. Du kan enten sette i ett eksterntnettværkskort eller oppdatere driverne til nvidia hovedkortet ditt. Det funket hvertfall for meg.
Stig-Arne Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 men er jo så sinnsykt rart da. fungerer perfekt helt til jeg kommer til IF. Opplever aldri problemer ellers.. men ser ut til at det var ett engangstilfelle istad når jeg ble disconnected.. håper jeg iallefall
zypher_ut Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hadde det samme. Det jeg gjorde var å slette alle add-ons, slette instillingene (wtf & wdb mappene ellerno sånt). Da funka det veldig fint. Jeg tror jeg kom frem til at det var en av delene fta CTmod som gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå