Luciên Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Ja.... Hva gjør man da? Jeg har spillt med ganske lav profil den siste tiden men allikevel får man teite spørsmål om bla bla bla.... "koffor bruke du so mykje tid foran PC'n?, Ka drive du med? har du ikje vokst ifra spillingen enda?" Jeg lurer på om det er noen Alchemister der ute som kunne hjulpet meg med en "mute" potion? det hadde vert greit Men om det ikke skulle finnes en slik potion kom gjerne med forslag om unnskyldninger Thy staff and thy rod, they protect me
MrLee Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 hehe, den eldgamle problemstillingen eh? Du kan begynne med å forklare at demografien for spillere har utviklet seg. Det er ikke slik at dataspill er noe for 10-15åringer. De fleste som spiller er tross alt mellom 18-33år viser meningsmålinger, så det er ikke noe uvanlig. Når man i tillegg ser på spill og innhold på enkelte av dem så er det helt klart at de ikke akkurat retter seg mot <17 åringer. Så den "vokse fra seg" holdningen holder ikke mål (dog må du aldri finne på å sid et slik til henne ) Så kan du gå videre med å forklare at det er en hobby. At du liker å spille og at det er gøy. (så kan du liste opp grunner til at nettopp du synes det er gøy) Forklar at det hadde vært enda mer gøy hvis hun ville være med å spille, ett mmo er tross alt noe man kan gjøre sammen (skjønt hvis hun absolutt ikke er typen som kan like noe slikt sliter du.) Hvis hun fremdeles føler at du bruker for mye tid på det, så ville jeg foreslått at du sier at hun kan si i fra når/hvis hun føler at du bruker for mye tid på det. Dama er tross alt viktigere enn spillet (ekte pupp slår night elf pupp 24/7, selv om NE er dead sexy med grønnt/blått hår )
gamer73 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 damer er forskjellig dem også. noen godtar det man gjør, andre ikke. Selv har jeg en kone som har lært seg til å leve med slik jeg er og det jeg gjør, selv om hun tradisjonelt sett ikke syntes noe om dataspill. Jeg har jo gjort det klart for henne at om hun hadde nektet meg å spille dataspill så hadde ikke vi lenger vært gift. På samme måte nekter jeg aldri henne å kjøpe det hun har lyst til, selv om jeg vet at vi egentlig ikke har råd til det. Det som er viktig er at ikke dama styrer deg, på samme måte som at du ikke styrer henne. Men lever sammen som to individer, ikke som EN person som dem påstår i kirken. For min del spyr jeg at tanken på et A4 dørgande kjedelig familieliv, med at far kommer hjem fra jobb, leser avisen, sover middag....dill og dall...
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hva gjør egentlig hun på etter jobb? Den sedvanlige TV-tittingen?
Luciên Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 hehe nei hun går nok på skole... mange gode forslag her jah .. Takker Takker..
nd4spd Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 (endret) Da slutter man med WoW når man er sammen/hun er tilstede (Hvis hun er fin da, noe jeg regner med siden du er sammen med henne ) Endret 9. desember 2005 av nd4spd
Znoken Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 (endret) Hvis du setter WOW foran jenta de så fortjener du ikke og være sammen med hu....Enklere enn det er det ikke.... Endret 9. desember 2005 av Znoken
holst84 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Og hvis du setter wow foran dama er du ikke ordentlig interesert i henne
MrLee Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Er ikke nødvendigvis slik at han bruker all sin tid på WoW og ikke noe på dama. hvis han spiller normalt mye (for en vanlig person, ikke en som er hekta på WoW), og dama fremdeles klager, så vil jeg si at det er ett problem med dama, ikke ham. Man skal tross alt kunne gjøre NOE uten den bedre halvdel, skal man ikke?
Luciên Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Dette inlegget var mere humoristisk ment folkens... derav ideen om "mute" POTION. Jeg har spillt wow i en uke...
Rata101 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Svaret er jo helt avhengig av hvor mye du spiller. Hvis du ikke bruker mer tid på WoW enn en hvilken som helst annen hobby, så ville jeg avtalt faste tider å spille på. Har du lyst til å være ekstra grei, så kan du jo sette opp parental control med dama og la henne få sette koden Hvis dama di har fordommer mot alle spill, uansett, og spilling er en del av livsstilen din, så er det på tide med en litt mer alvorlig prat...
Luciên Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Nei hun er veldig kjekk sånn sett egentli... av og til later hun som om hun e interressert i å høre om de nye skillsa mine og til og med.. det verste er når man sitter i telefonen vettu: snakker med dama mens man farmer linen for eksempel... bla bla bla "I'm out of mana" hun bare WOOT? spiller du? nei eg farme....
Empire of the Sub Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hva du gjør hvis dama stiller seg kritiskt til wow? Enkelt. Slutt med wow.
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Pupp > WoWPretty much says it all 5271892[/snapback] Det er egentlig ganske banalt å påstå noe sånt. Når det er snakk om noe mer enn bare fgf, bør ikke fast tilgang til innover-/utovertiss være limet som holder forholdet sammen. Ville du vært sammen med et kvinnemenneske som hindret deg i å gjøre alt det du liker å drive med (det være seg WoW eller spilling generelt, kjøre bil for moro skyld, ta et par øl med kompiser en kveld eller to i uken, etc.), bare fordi du kan få ta på puppene hennes? Er ganske enig med gamer73 (selv om han er en ekkel ally ). Om din bedre halvdel ikke klarer å respektere det du syns er rasende festlig, så er ikke hun/han mye å samle på.
Rata101 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 (endret) Hva du gjør hvis dama stiller seg kritiskt til wow?Enkelt. Slutt med wow. Eh... Det ble litt for "enkelt" for meg. Du er vel ikke tilfeldigvis dame vel? Endret 9. desember 2005 av Rata101
StarGazer Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Tja, har alltid synes at RL>WoW da. Viss du hele tiden sitter og spiller når du er ilag med dama, så kan jeg skjønne at hun ikke liker det. Så stopp med det ihvertfall når du er ilag med dama. WoW kommer nok til å bli værende der det er en god stund til. Selv om du synes dette er veldig kjekt, er ikke det sikker hun synes det er så grådig morsomt å sitte å se på deg farme. Forhold handler om å gi, ikke bare og få. Viss WoW er viktigere enn dama, så er det ikke mye du kan gjøre.
Luciên Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Okey nå vil jeg stenge tråden... dere har jo ikke humor?..... jeg hadde ventet svar som Vanish Potion, og bruk av invisibility, hahahaha og Caste Fear på Dama når hun nærmer seg, men dere er alt for seriøse..... Dama er viktigere enn wow... og jeg får lov til å spille wow... jeg får lov til det meste....
StarGazer Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Okey nå vil jeg stenge tråden... dere har jo ikke humor?..... jeg hadde ventet svar som Vanish Potion, og bruk av invisibility, hahahaha og Caste Fear på Dama når hun nærmer seg, men dere er alt for seriøse..... Dama er viktigere enn wow... og jeg får lov til å spille wow... jeg får lov til det meste.... 5272531[/snapback] Du kan gi henne orb of deception, så blir hun til en mann, da er det sikkert større sjanse for at hun begynner å spille selv!
Lufen Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Okey nå vil jeg stenge tråden... dere har jo ikke humor?..... jeg hadde ventet svar som Vanish Potion, og bruk av invisibility, hahahaha og Caste Fear på Dama når hun nærmer seg, men dere er alt for seriøse..... Dama er viktigere enn wow... og jeg får lov til å spille wow... jeg får lov til det meste.... 5272531[/snapback] Du kan gi henne orb of deception, så blir hun til en mann, da er det sikkert større sjanse for at hun begynner å spille selv! 5272541[/snapback] mye enklere med mind control og fear da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå