Gå til innhold

Restene av lav-adelen i norge, en trussel?


Anbefalte innlegg

Det virker som at mangen mennesker hater restene av Lav/Høy-adelen i norge, hva kan være grunnen til det? jeg har selv opplevd å bli banket opp av vilt fremmede folk, bare på grunn av etternavntet mitt.

 

Hva syns dere om restene av adelen i norge, er det en trussel, burde de fjernes, burde man foreta en real heksejakt på de, og trakkasere, mobbe de, slik som jeg har blitt gjenom hele barne skolen, og store deler av U-skolen?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan da ikke se noen grunn til å mobbe noen for hvor de stammer fra eller hvem de er, uansett om det er innvandrere,nordmenn,samer eller pga etternavn , ja uansett nesten hva det måtte være.

Jeg annser uansett de som mobber andre for å være taperne, det er vel fordi de selv føler seg små og ikke klarer å hevde seg på annet vis enn å være i "gjengen" og tute med :no:

Lenke til kommentar
Høres helt sykt at slikt forekommer idag, syns ikke det bør slikt i det hele tatt.

 

All form rasisme burde være forbudt.

 

 

Kan jeg spørre om hva efternavnet ditt så er?

5271484[/snapback]

 

Mitt efternavn er knagenhjelm. Jeg er helt enig, all form for rasisme burde være forbudt.

Lenke til kommentar

Dette var trist å høre. Skulle aldri trodd at slik form for rasisme forekommer i dagens sammfunn! Ingen skal vel straffes for noe som har skjedd i eldre generasjoner, og som de ikke har noe å gjøre med. Er jo en slags form for blodhevn; jeg banker deg fordi forfedrene din gjorde ditt og datt meg meg osv.

Lenke til kommentar

Adelskap er et merkelig fenomen som hører standssamfunn til... dette har da vært avskaffet lenge. For meg kan folk hete hva de vil, de vil ikke få respekt av meg kun på grunn av navnet sitt.

 

Men når vi er inne på å mislike adelspersoner: JEG HATER ARI BEHN!! og marathallalois også selvfølgelig... penkulturforståsegpåere som ikke har beina på bakken og et jordnært syn på virkeligheten.

Lenke til kommentar
Samme Knagenhjelm som i Milorg? Sikker på at det ikke bare er en forsinket hevn fra nynasister?

5283078[/snapback]

 

Ja, Nils J Knagenhjelm var min bestefar.

 

Tviler på at det var noen nynasister, bor på et lite sted, med bare 2500 innbyggere, hadde vell hørt det vis noen var det...

 

Lars p har rett når det gjelder rasisme/trakasering, jeg ble trakasert. rasisme er når noen fra en bestemt "rase" blir trakasert, right?

Lenke til kommentar
Samme Knagenhjelm som i Milorg? Sikker på at det ikke bare er en forsinket hevn fra nynasister?

5283078[/snapback]

 

Ja, Nils J Knagenhjelm var min bestefar.

 

Tviler på at det var noen nynasister, bor på et lite sted, med bare 2500 innbyggere, hadde vell hørt det vis noen var det...

 

Lars p har rett når det gjelder rasisme/trakasering, jeg ble trakasert. rasisme er når noen fra en bestemt "rase" blir trakasert, right?

5286502[/snapback]

 

Rasismebegrepet har dessverre blitt mye misbrukt og er nå helt utvannet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...