Gå til innhold

Ultimate realm - 11 guilds farmer Nefarian!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahpadt: en carebear er en fyr som liker å hjelpe andre, hva faen har det med PVE å gjøre?

 

N*: bullshit, 6 av 11 er fra Shadow Moon.

 

StarGazer: Hørres ut som om du ikke har så alt for mye erfaring med MMORPG-spill, du bør stille deg i ett hjørne og tenke over hva du har sagt. Ordet carebear har ingenting med PVE å gjøre, lær deg engelsk, og prøv noen andre spill der PVP-systemene faktisk er bra. Og forresten, du har jævlig elendig humor. Og alle de guildene som har tatt nefarion har faste AB grupper, og mange er sinnsykt gode i PVP. Har du tatt Blackwing Lair forresten? Tviler på at du har, hørres ikke ut som om du vet hva du snakker om.

 

kjexter: nei.

 

StarGazer: "Ingenting som er imponerende med mag-servern. Det er en migrasjonsserver, og de fleste guildene hadde allerede tatt ned nefarion før de migrerte hit." Jævla retard

 

stranden: rofl, tard.

Lenke til kommentar
Ser absolutt ikke noe imponerende med at de beste guildene fra to gode servere kommer sammen på en server for å "klø hverandre litt på ryggen" der. Spør du meg er det lettere å ta nefarian om 10 andre guilds på serveren har gjort det enn om ingen har gjort det før.

5279698[/snapback]

 

Somsagt så har de fleste av de tatt Nefarion før de flytta til Magtheridon, så det har nok ingenting med det å gjøre, og jeg tviler på at de hadde hjulpet hverandre, visst de slet.

Men så lenge du har rundt 40 respektable spillere så er ikke BWL akkurat vanskelig, er bare tilfeldig at den svenske CS-eliten har valgt ShadowMoon som server.

Som dere sikkert IKKE vet, spiller Hyper, snajdan, og resten av den gjengen på magtheridon, og med tanke på at dette miljøet er gigantisk, har nok mange gode, svenske spillere valgt magtheridon\shadowmoon, er nok ikke tilfeldig at 2-3 av disse guildene er fullt svenske.

Endret av Andybh
Lenke til kommentar

 

StarGazer: Hørres ut som om du ikke har så alt for mye erfaring med MMORPG-spill, du bør stille deg i ett hjørne og tenke over hva du har sagt. Ordet carebear har ingenting med PVE å gjøre, lær deg engelsk, og prøv noen andre spill der PVP-systemene faktisk er bra. Og forresten, du har jævlig elendig humor. Og alle de guildene som har tatt nefarion har faste AB grupper, og mange er sinnsykt gode i PVP. Har du tatt Blackwing Lair forresten? Tviler på at du har, hørres ikke ut som om du vet hva du snakker om.

 

 

5279438[/snapback]

 

 

Kanskje jeg ikke har spillt mmorpgs like lenge som deg, dette er bare min fjerde mmorpg. Ordet carebear har med pve og gjøre. En carebear på en pvp server er en som foretrekker pve fremfor pvp. Hvordan folk spiller blir opp til dem selv.

 

En ting er jeg enig med deg i da, det er at pvp systemet i WoW ikke er noe spesielt bra. Før WoW spillte jeg EvE, viss noen har spillt det, så vet de hva pvp er der.

 

De guildene som har tatt Nefarion driver sikkert og farmer AB og ja. Noen av dem er sikkert gode i pvp og ja. Synd at det å være god i WoW pvp er det samme som best gear. Gear>skill. Instanced pvp er annet kapittel da. Skal ikke si hva jeg synes om det her.

 

Nei, jeg har ikke tatt BWL, men spiller på magtheridon. Sier det igjen, kudoz til de som kan farme BWL for epics. Men siden serveren er en migrasjonsserver, ser jeg ikke noe fantastisk med dette.

Lenke til kommentar

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#1

 

 

Enkelte her bør kanskje lese gjennom retningslinjene og netiketten.

Lenke til kommentar

lol Andy, virkelig fin måte du skriver på. Så råtass som tror du vet alt da. Men uansett, spurte jo fordi jeg føler at vi også tar nef uten problemer nå.

Har bare tatt ham 4 ganger da, så det er vel egentlig ikke nok. Men jeg er vel en retard som du sier Andy.

 

Og btw. En carebear på en server med pvp vil være en som hater pvp, og holder seg til pve delen. Men ja, kan jo hende han liker å hjelpe andre med PvE tinger.

Lenke til kommentar
Khadgars Rage holdt på å ta Lethon men ble wipa av Nihilum på 4%. Hadde de fått han ned ville de vært den første guilden i verden til å ta ned alle bossene i spillet :]

5280251[/snapback]

 

Det er vel mange guild som har tatt alle 4 dragene? (I tillegg til nef, kazzak og azuregos) I allefall to på vår server.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...