Gå til innhold

Ultimate realm - 11 guilds farmer Nefarian!


Anbefalte innlegg

Morn

 

Pleier å ta meg en titt innom de forskjellige realm-forumene både i Europa og USA. Har kommet frem til at Magtheridon er den realmen med flest guilds som äger Nefarian. Da jeg tittet innom for mange uker siden, hadde allerede 8 guilds dengt Nefarian (ikke lenge etter Elitist Jerks og Inner Sanctum).

 

Nå har de 11 guilds som farmer Nefarian, og slik har det vært en stund allerede. Den 12 guilden er på god vei afaik.

 

Killed Nefarian

  • Nihilum, Horde
  • Khadgar's Rage, Alliance
  • Penalized, Alliance
  • Praemium Callidus, Alliance
  • Ad Noctum, Alliance
  • Soulkeepers, Alliance
  • Ars Invictus, Alliance
  • Glodge, Horde
  • realitysucks, Horde
  • Vision, Alliance
  • Showtime, Alliance

Ragnaros Farm status

  • Ars Invictus, Alliance
  • Khadgars Rage, Alliance
  • Nihilum, Horde
  • Praemium Callidus, Alliance
  • realitysucks, Horde
  • Soulkeepers, Alliance
  • TSA, horde
  • Uden Lo, Horde
  • Warrior Kittens of Elune, Horde
  • Disbelievers of Faith, Alliance
  • Pain Train, Alliance
  • Ad Noctum, Alliance
  • GrimSoul Legion, Horde
  • Penalized, Alliance
  • Showtime, Alliance
  • Dune, Alliance
  • Sigil, Alliance
  • Vision, Alliance
  • Solis Rise, Alliance
  • Northrenders, Alliance
  • Glodge, Horde
  • Silver Dawn, Alliance
  • Darklight, Alliance

Så skulle det være noen på forumet som spiller der, har jeg kun en ting å si: /bow

 

Link til original tråd på realm-forum her.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjip realm, full av Carebears som bomma på en pve server ser det ut som. Jeg laget en ny char der når den åpnet, er en av de få med blå items og ikke tier 2 epic set.

 

Stort sett greie folk der da, er ikke alle som er like kjedelige.

5270029[/snapback]

 

Så hvis en guild dreper Nefarian så:

 

1) pvper de ikke

2) er ikke greie

3) er kjedelige?

 

Jeg lukter misunnelighet :)

Lenke til kommentar
Kjip realm, full av Carebears som bomma på en pve server ser det ut som. Jeg laget en ny char der når den åpnet, er en av de få med blå items og ikke tier 2 epic set.

 

Stort sett greie folk der da, er ikke alle som er like kjedelige.

5270029[/snapback]

 

Så hvis en guild dreper Nefarian så:

 

1) pvper de ikke

2) er ikke greie

3) er kjedelige?

 

Jeg lukter misunnelighet :)

5270467[/snapback]

 

Ja, sorten. Du avslørte meg. Kjenner en del folk som får en stolthetsfølelse når de har drept en epic boss. Hallo?

 

Ihvertfall det jeg mente, er at denne realmen kunne likegodt ha skifta tag til pve, siden det stort sett er pve guilds her. Er noen få som driver med pvp, men stort sett på steder som de_arathi og de kartenene der.

 

Kudoz til de som har tatt ned alle bossene i spillet, men mag er ikke en superserver, den har bare pve guilds som allerede var store og migrerte fra to kanskje de to største pve servenene fra tidligere, nemlig Sm og Bl. Hadde de vært en ny server og den hadde 11 guild som tar nefarion så hadde det vært noe kanskje.

 

Tror jeg venter litt med å ringe mor for å si det sånn. Cheers.

Lenke til kommentar
Ihvertfall det jeg mente, er at denne realmen kunne likegodt ha skifta tag til pve, siden det stort sett er pve guilds her. Er noen få som driver med pvp, men stort sett på steder som de_arathi og de kartenene der.

Jaok. Care.com. Uansett hvilke regler Magtheridon har, kan man ikke nekte for at det er mer imponerende å ha dengt Nef med 11 forskjellige guilds enn det er å være en AB-instance for å denge random folk innenfor 30 yards...

 

Må si det er en større prestasjon å denge Nefarian enn å få 15 noobs til å dele deg i 3 grupper for å campe hvert sitt flagg i 20 minutter. Srsly.

 

Kudoz til de som har tatt ned alle bossene i spillet, men mag er ikke en superserver, den har bare pve guilds som allerede var store og migrerte fra to kanskje de to største pve servenene fra tidligere, nemlig Sm og Bl. Hadde de vært en ny server og den hadde 11 guild som tar nefarion så hadde det vært noe kanskje.

Hvorfor er det ikke en super-server når ingen har bedre statistikk? Nevn en realm med så mange gode guilds plx.

 

Tror jeg venter litt med å ringe mor for å si det sånn. Cheers.

O RLY?

 

 

Learn2play.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...