Gå til innhold

7800GT - Oppskrytt? COD2 hakker...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg ligger på 60 fps i bf2 på en intel 3 ghz med ati x850 xt, er nede i 40 fps når det er store eksplosjoner

 

kjører da i 1280 med alt på max og aa på 2x

5282406[/snapback]

 

Hæ? Jeg får bare mellom 30-40 fps.

Athlon 64 3200+, 7800GT (485 core, 1.17 mem). X-FI soundblaster. Går ned i 23 FPS når det skjer mye. Nyeste drivere. Samme innstillinger.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
Det er nok noko gale med sjølve spelet. COD2 og DX9 fungerar ikkje slik som det skal, prøv å bruk DX7 istaden. Ventar fortsatt på ein patch som fiksar dette.

5267245[/snapback]

 

 

Hm.... Mulig jeg er på bærtur her, men man kan jo ikke "switche" fra DX9 til DX7 i Windows sånn uten videre ? ( Hvordan ? :hmm: ) Eller er det en spesiell ting man kan gjøre i COD2 da kansje ?

Som i Css og HL2 ?

Går ut i fra at det er DirectX det er snakk om her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er nok noko gale med sjølve spelet. COD2 og DX9 fungerar ikkje slik som det skal, prøv å bruk DX7 istaden. Ventar fortsatt på ein patch som fiksar dette.

5267245[/snapback]

 

 

Hm.... Mulig jeg er på bærtur her, men man kan jo ikke "switche" fra DX9 til DX7 i Windows sånn uten videre ? ( Hvordan ? :hmm: ) Eller er det en spesiell ting man kan gjøre i COD2 da kansje ?

Som i Css og HL2 ?

Går ut i fra at det er DirectX det er snakk om her.

5325618[/snapback]

 

Dette gjerast i innstillingane til spelet. Bruk DX7 som rendering method.

Lenke til kommentar

CoD2 lægger nesten alltid når du hiver røyk, men når du har spillt spillet sammenhengende en liten stund gir det seg faktisk.

 

Hovedkort har også mye å si på spillingen. Før fikk jeg under 10 i score på den testen i CSS, etter HKet gikk til h-.-.-.e og jeg fikk nytt klarte jeg litt over 60! (satt der og spillte så blei alt plutselig svart, fikk nytt på garantien :p )

Kortet er lousy uansett, men det viser jo at HK kan ha veldig mye å si det òg.

Lenke til kommentar

Til alle dere som sliter: Skru av Dynamic Lightning! Det hjelper suverent. På mitt lille system (6800 np overklokket, XP 3000+, 1 gb ram), så går det rimelig godt med 2xAA og resten på normal når jeg skrur av Dynamic Lightning. Ligger på en 45-50, men med litt Mg42 skyting går den ofte ned til 20. Det er litt surt, men ellers går det greit i alle andre kamper.

Lenke til kommentar

Jeg kjører CoD2 med innstillingene:

1856x1392 100Hz

aa/af 4x

DX 7 (får en error med DX9 :()

Sync Every Frame: no

Soften Smoke Edges: Everything

å alle texture settings på Extra

 

Ligger mellom 50-80 fps konstant, eneste er i smoke, da kommer den ned i 25-30 fps. Så det er ikke tegn til lagg :)

Maskinvare er i signatur.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
det er det som er dumt med dårlig optimiserte motorer, hvis man feks ser på UT motorene og Source feks, de går jo kjempebra selv på middels maskiner. ( og da mener jeg når de kom ut og. )

Hva er egentlig dumt med det? Er det ikke bra at flere en lottomillionærer får glede av grafikken i bra spill? :hrm:

Lenke til kommentar

Er litt overasket over at det er flere som sier de klarer å kjøre dette spillet på fullt med 7800gt kortet , selv har jeg 7800gtx 512mb ,og jeg liger da med rundt ca 40fps i gjennomsnitt og dropper noen ganger ned i ca 20fps

Er det i online spill dere klarer dette ,eller er det kommet noen patcher som bedrer spillbarheten?

Endret av Daytona*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...