spøkelset Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 tenkte jeg skulle spille max paine med koder.. men fatterikke hvordan jeg gjør det. PÅ 911cheats står det slik: "To activate Max Payne 2 cheats start the game with maxpayne2.exe -developer. Then, while in the game press [~] to open the console and enter the following codes." Hva menes med dette?
Mala Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Vill tippe du må høgreklikke på exe.fila-->egenskaper-->legg til -developer der det står mål, etter det som står der fra før av. Har ikkje gjort sjøl, men er ofte slik det må gjøres på en del andre spill
spøkelset Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Det går ikke. Er ingen alternativer som er "legg til"
rogsch Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 (endret) Det går ikke. Er ingen alternativer som er "legg til" 5264076[/snapback] Make a shortcut to maxpayne2.exe, right click on it and select ''Properties.'' Where it says ''Target:'' you will see the location of your maxpayne2.exe file. Change this text so that it reads ''C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe'' -developer. Make sure that the ''-developer'' part is on the outside of the quotation marks. Start the game with this shortcut, and then press the ''~'' key while in-game to bring up the console Dette funket fint for meg. Hvis du fortsatt er usikker, bare søk i google etter max payne 2 cheats console. Endret 7. desember 2005 av rogsch
Rippey Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Lag en snarvei av filen og gjør det på snarveien.
Mala Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Det går ikke. Er ingen alternativer som er "legg til" 5264076[/snapback] , nei, men DU skal legge det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå