Gå til innhold

Dagens Case-mod (spøk)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han må nok lete lenge etter en kasse som ser likens ut ;)

Sjansen for at han blir mobbet for å være hermegås er nok ikke så stor nei.

5265493[/snapback]

Nei, han blir mobbet fordi han ikke har et Raidmax med 4blå katoder, 3 røde, 4 grønne. Vindu. Vifter med flerfargede LEDs som lyser blått, grønt og rødt samtidig. Og sist men ikke minst, en soundcontroller som blinker i puls og i takt med musikken.

 

 

:roll:

 

 

 

 

 

 

 

(Sannheten må frem, slik er det her i Stavanger i alle fall. Jeg ble mobbet for mitt praktverk. Og det uten stjernene og dinoen.)

Lenke til kommentar
Han må nok lete lenge etter en kasse som ser likens ut ;)

Sjansen for at han blir mobbet for å være hermegås er nok ikke så stor nei.

5265493[/snapback]

Nei, han blir mobbet fordi han ikke har et Raidmax med 4blå katoder, 3 røde, 4 grønne. Vindu. Vifter med flerfargede LEDs som lyser blått, grønt og rødt samtidig. Og sist men ikke minst, en soundcontroller som blinker i puls og i takt med musikken.

 

 

:roll:

 

 

 

 

 

 

 

(Sannheten må frem, slik er det her i Stavanger i alle fall. Jeg ble mobbet for mitt praktverk. Og det uten stjernene og dinoen.)

5266504[/snapback]

 

Triste saker du rapporterer der, jeg ville heller hatt et kabinett seende ut som det i første post enn et juletre, for da kunne jeg brukt endel på maskinvare. :tease:

Men jeg kjører heller litt mer stilrent allikevel; blått lys i sølv kabinett (mekker snart brytere til kun LED`sene i viftene, så slipper jeg det om natten)

 

EDIT: Leif, var mer dialekt her enn meningen... :no:

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Han må nok lete lenge etter en kasse som ser likens ut ;)

Sjansen for at han blir mobbet for å være hermegås er nok ikke så stor nei.

Nei, han blir mobbet fordi han ikke har et Raidmax med 4blå katoder, 3 røde, 4 grønne. Vindu. Vifter med flerfargede LEDs som lyser blått, grønt og rødt samtidig. Og sist men ikke minst, en soundcontroller som blinker i puls og i takt med musikken.

(Sannheten må frem, slik er det her i Stavanger i alle fall. Jeg ble mobbet for mitt praktverk. Og det uten stjernene og dinoen.)

Vel det kan vel bli for meget av det gode, eller kan det ikke?

 

Se for øvrig min post i denne tråden som handler om noe av det samme, men på en helt annen type hardware.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...