Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan går man nedi bunkeren sin?

5910799[/snapback]

du kan ikke sitte i din egen bunker...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

man kan ikke gå inn i egen bunker!

man går inn på eiendom når man har fått invitasjon og trykker gå i bunker eller aksepter(eller noe sånt :p)

Endret av MAXILA
Skrevet
hvorfor drepte du zhine?

viste du at han har mektige venner som 2 don og de vennene vi har har vi sammen vi er et team. så som undskylding vil han at du sender penger Til den nye filen hans monky-boy. 100,000,000 er miste beløpet.

viss ikke blir du drept snart. svar fort + at du kan finne andre måter å løse det på.(det ville være synn for deg å måttedø pga. at du ikke betaler en liten sum) du kan også sende meg 50,000,000 viss du trenger en som kan besytte deg(den skulte familien ikke bare meg). det finnes bare en som jeg vet om. den består av personer som er medlemer i synelige familier også.

Fikk denne i dag, er dette bare tull? Jeg kjenner han som jeg drepte, og er 100% sikker på at han ikke har noen venner på nm.

Skrevet
5 mill vis det er greit?

edit: ingen som gidder å leie av meg til vanlig :p

5911716[/snapback]

Joda greit det. Send invitasojn til: anjensen

5911767[/snapback]

invitasjonen er sendt!

Skrevet
Tja, er man Gudfar+ er det risky å ikke være i bunker :p

5910309[/snapback]

Gjelder det uansett hvem det enn måtte være? Bare tenker på den dagen jeg blir gudfar(hvis jeg kommer så langt).

Skrevet

det gjelder vel helst fra boss++

men tror egentlig ikke det er fullt så farlig som når det var få høyranka men det skader ikke å være forsiktig

Skrevet

Hvordan trener man opp skyteferdighetene med F16? Har fylt inn 10t i "antall timer"-feltet, men jeg er fremdeles på 0% og nå har det gått ca 5t.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...