Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bryte noen ut av fengsel, må man prøve mange ganger før man klarer det? Holder ikke på med Toska-oppdraget, men man får visstnok rank av å bryte folk ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også spiller nordic mafia. Begynte og spille for 3 dager siden og må si jeg har blitt hekta :p Er bråkmaker nå. Hvordan ser jeg hvor mye det er igjen før neste rank ?

Skrevet (endret)
Jeg også spiller nordic mafia. Begynte og spille for 3 dager siden og må si jeg har blitt hekta  :p  Er bråkmaker nå. Hvordan ser jeg hvor mye det er igjen før neste rank ?

5639686[/snapback]

Tror du må kjøpe rankbar for poeng :hrm:

Edit: Hva er best ut av våpen, eksplosiv og kniv i CDG?

Edit2: Vil en level4 gangster angrep knuse f.eks to lvl2 ganstere forsvar?

Endret av CurSe
Skrevet
Stripper for penger

Noen som her som føler seg skyldig?  :!:

5640020[/snapback]

Hehe... for ikke å snakke om alle de PM'ene jeg fikk når jeg spilte som lød:

"Hei, er en jente på 17 år som gjerne stripper eller fingrer for deg hvis du sender meg penger". :p

Skrevet (endret)
Stripper for penger

Noen som her som føler seg skyldig?  :!:

5640020[/snapback]

Hehe... for ikke å snakke om alle de PM'ene jeg fikk når jeg spilte som lød:

"Hei, er en jente på 17 år som gjerne stripper eller fingrer for deg hvis du sender meg penger". :p

5640183[/snapback]

Nick ? :p

Edit :

"Stripper for lekepenger"

Som de aller fleste sikkert har fått med seg, så har Dagbladet.no skrevet en artikkel om ”stripperne” i Nordic Mafia. Disse stripperne er som oftest ungdommer, helst gutter som utgir seg for å være jenter. De bruker kommunikasjonssystem på Nordic Mafia, som for eksempel Private Meldinger eller forumet, til å legge ut MSN Messenger adresser hvor de benytter webkamera for strippe for den aktuelle kjøperen.

Minst 95 % av rapportene vi har fått inn sier at dette kun er svindel. Spillerne som sier de selger slike strippe-tjenester, tar pengene og ignorerer/blokkerer deretter kontakten med kjøperen.

Det er ikke lov å selge slike tjenester, det strider faktisk mot norsk lov. Vi er nødt til å ta slike ting alvorlig, derfor kommer vi fra og med i dag, til å logge IP-adressene til alle som skriver i forumene/private meldinger. Vi kommer deretter til å rapportere alle IP-adresser, og andre nødvendige opplysninger videre til politiet eller andre autoriteter. Disse spillerne blir også utestengt/drept på alle spillekontoene de har.

Alle spillere som blir tatt i å prøve å kjøpe slike tjenester, vil også bli utestengt og drept på alle kontoene vedkommende har registrert.

- NordicMafia Crew

Faen å ja, tenkte jeg skulle få meg strippeshow i kveld :(

Endret av xanth0s
Skrevet

Leste artikkelen om stripping i dag, tenkte at spillet hørtes jo morsomt ut. Spilte endel Planetarion i gamle dager, kanksje dette ligner litt.

Rakk såvidt å registrere meg, så gikk serverene ned. To mislykkede ran på gamle damer og litt inkompetent blackjack spilling var alt jeg fikk med meg :)

Har brukt tiden fornuftig dog, og har nå lest alle 100+ sidene i denne threaden! Nå skal det ranes postbanker, kjøpes livvakter, stjeles mercedeser i helsinki og fraktes sofaer!

Har alltid vært glad i å hjelpe noobs selv, så hvis noen sender meg litt startkapital så lover jeg å logge på World of Warcraft og gi bort 10g til 10 nye spillere jeg finner i et startområde!

Gangsterhilsen, "mesher"

Skrevet

Jeg kan hjelpe deg litt på veien, så snart jeg kommer inn på spillet, jeg spiller ikke WoW, så ti gjenngjeld kan du kjøpe meg en Colt m4a1 neste gang du ser Mr.Clean på en eller annen public cs-server :p hahaha

Skrevet

Noen som gidder lage en OC som jeg kan bli med på? Er litt noob, så trenger litt hjelp på hva jeg skal kjøpe osv. Men hvis jeg ikke tjener noe peng på å bli med gidder jeg ikke.

Nick: Bushman89

Skrevet
Er kjøp Bruktbil funksjonen bugga? Hver eneste gang jeg prøver å gå inn der og trykker på en biltype, så kommer jeg ikke videre.

5644746[/snapback]

Nope, funker hos meg hvertfall...

Skrevet
Er kjøp Bruktbil funksjonen bugga? Hver eneste gang jeg prøver å gå inn der og trykker på en biltype, så kommer jeg ikke videre.

5644746[/snapback]

Den siden har vært ustabil for meg i dag også.

Skrevet (endret)

5644746[/snapback]

Den siden har vært ustabil for meg i dag også.

5644958[/snapback]

Nå fungerer heller ikke Selg Bruktbil. Får heller ikke logget meg inn på sidene i 10-15 min etter at dette skjer.

Edit: Fikk svar nå på problemet:

I-G.S.-operatør: Mafia_killer2

Dato: 22. February 2006 00:21

Dette er vi godt kjent med fra før av, og dette gjelder alle brukerene av NordicMafia. Vi jobber med å reparere buggen.

Endret av gstavdal
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...