Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, da er jeg i CdG og klar til å tjene mange millioner på å angripe folk, heh. Det var dere på forumet her som sa det gikk an! Sååå, hvis noen vil betale meg for å angripe de, trenger jeg bare kjøpe en gangster og så angripe de?

Takknemlig for noen tips om "etiketten" der. Står ikke et ord om det i faq'en. Jeg må si at nordicmafia er litt schabby sånn. Mye tragisk grammatikk og sånt også :)

 

CdG er forøvrig farlig, mistet rundt 200k allerede fra folk som har angrepet meg :| ikke råd til hasjplantasje enda heller. *gråte*

Lenke til kommentar
CdG er forøvrig farlig, mistet rundt 200k allerede fra folk som har angrepet meg :| ikke råd til hasjplantasje enda heller. *gråte*

5646646[/snapback]

 

Du sitter jo ikke med pengene i lomma over natte, putt dem i livvaktleie eller i banken, så vokser de fortere i tillegg til å være 100% trygge.

Lenke til kommentar

For å tjene penger i begynnelsen så vil jeg anbefale dere å stjele biler i stockholm og sende dem ned til london.

Tjen penger på utpressing og bankran mens du holder på, kjøp 10 sofaer og reis til london for å selge bilene du har sendt ned.

Mens du venter på å få lov å fly tilbake til stockholm for å hente flere sofaer så stjeler du biler i london som du sender til stockholm.

 

Tjener flere millioner i timen om du bare gidder :p

Lenke til kommentar

Sofaer går tregt må jeg si! Åååh så lenge det er å vente 90 minutter på fly. Nå har jeg dratt til helsinki og skal stjele mercer og selge til jeg har nok til fint fly. Noen som vil låne meg 15 mill så jeg slipper å vente ;)

navnet er "mesher" ingame også. *evig optimist*

Endret av mesher
Lenke til kommentar
Ja, noen som spiller og hvordan går det med dere?

5257908[/snapback]

 

Har et spm, hva lønner det seg å bruke penger på, hasjplantasje eller beskyttelse, og evt hvilken beskyttelse, livvakt, skuddsikker vest, pansret bil?

5653118[/snapback]

 

Livvaktutleie gir en fast inntekt som er bra å ha i begynnelsen, men spar opp til de dyreste med en gang. Etterhvert satser du på hasj som gir en meget bra inntekt når det blir litt størrelse på plantasjen. Husk 2 arbeidere per kvadrat.

 

Men det jeg har best erfaring med for å skaffe penger i begynnelsen er å stjele biler og selge de (ikke reparer, det er waste of money).

 

Jo dyrere beskyttelse jo bedre, men du kan bare kjøpe en og en om gangen og må kjøpe de billigste først. Kan ikke gå rett på pansret Mercedes.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Ja, noen som spiller og hvordan går det med dere?

5257908[/snapback]

 

Har et spm, hva lønner det seg å bruke penger på, hasjplantasje eller beskyttelse, og evt hvilken beskyttelse, livvakt, skuddsikker vest, pansret bil?

5653118[/snapback]

 

Livvaktutleie gir en fast inntekt som er bra å ha i begynnelsen, men spar opp til de dyreste med en gang. Etterhvert satser du på hasj som gir en meget bra inntekt når det blir litt størrelse på plantasjen. Husk 2 arbeidere per kvadrat.

 

Jo dyrere beskyttelse jo bedre, men du kan bare kjøpe en og en om gangen og må kjøpe de billigste først. Kan ikke gå rett på pansret Mercedes.

5653144[/snapback]

 

Hvor stor plantasje burde man kjøpe hvis man har 2 mill da, og hvor mange arbeidere?

 

Gjelder det samme med når man skal kjøpe fly, at man må kjøpe det billigste først osv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...