Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg også spiller nordic mafia. Begynte og spille for 3 dager siden og må si jeg har blitt hekta  :p  Er bråkmaker nå. Hvordan ser jeg hvor mye det er igjen før neste rank ?

5639686[/snapback]

Tror du må kjøpe rankbar for poeng :hrm:

 

Edit: Hva er best ut av våpen, eksplosiv og kniv i CDG?

 

Edit2: Vil en level4 gangster angrep knuse f.eks to lvl2 ganstere forsvar?

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Stripper for penger

 

Noen som her som føler seg skyldig?  :!:

5640020[/snapback]

Hehe... for ikke å snakke om alle de PM'ene jeg fikk når jeg spilte som lød:

 

"Hei, er en jente på 17 år som gjerne stripper eller fingrer for deg hvis du sender meg penger". :p

5640183[/snapback]

 

 

Nick ? :p

 

Edit :

 

"Stripper for lekepenger"

 

Som de aller fleste sikkert har fått med seg, så har Dagbladet.no skrevet en artikkel om ”stripperne” i Nordic Mafia. Disse stripperne er som oftest ungdommer, helst gutter som utgir seg for å være jenter. De bruker kommunikasjonssystem på Nordic Mafia, som for eksempel Private Meldinger eller forumet, til å legge ut MSN Messenger adresser hvor de benytter webkamera for strippe for den aktuelle kjøperen.

 

Minst 95 % av rapportene vi har fått inn sier at dette kun er svindel. Spillerne som sier de selger slike strippe-tjenester, tar pengene og ignorerer/blokkerer deretter kontakten med kjøperen.

 

Det er ikke lov å selge slike tjenester, det strider faktisk mot norsk lov. Vi er nødt til å ta slike ting alvorlig, derfor kommer vi fra og med i dag, til å logge IP-adressene til alle som skriver i forumene/private meldinger. Vi kommer deretter til å rapportere alle IP-adresser, og andre nødvendige opplysninger videre til politiet eller andre autoriteter. Disse spillerne blir også utestengt/drept på alle spillekontoene de har.

 

Alle spillere som blir tatt i å prøve å kjøpe slike tjenester, vil også bli utestengt og drept på alle kontoene vedkommende har registrert.

 

- NordicMafia Crew

 

Faen å ja, tenkte jeg skulle få meg strippeshow i kveld :(

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Leste artikkelen om stripping i dag, tenkte at spillet hørtes jo morsomt ut. Spilte endel Planetarion i gamle dager, kanksje dette ligner litt.

Rakk såvidt å registrere meg, så gikk serverene ned. To mislykkede ran på gamle damer og litt inkompetent blackjack spilling var alt jeg fikk med meg :)

Har brukt tiden fornuftig dog, og har nå lest alle 100+ sidene i denne threaden! Nå skal det ranes postbanker, kjøpes livvakter, stjeles mercedeser i helsinki og fraktes sofaer!

 

Har alltid vært glad i å hjelpe noobs selv, så hvis noen sender meg litt startkapital så lover jeg å logge på World of Warcraft og gi bort 10g til 10 nye spillere jeg finner i et startområde!

 

Gangsterhilsen, "mesher"

Lenke til kommentar
Er kjøp Bruktbil funksjonen bugga? Hver eneste gang jeg prøver å gå inn der og trykker på en biltype, så kommer jeg ikke videre.

5644746[/snapback]

Den siden har vært ustabil for meg i dag også.

5644958[/snapback]

Nå fungerer heller ikke Selg Bruktbil. Får heller ikke logget meg inn på sidene i 10-15 min etter at dette skjer.

 

Edit: Fikk svar nå på problemet:

 

I-G.S.-operatør: Mafia_killer2

Dato: 22. February 2006 00:21

 

Dette er vi godt kjent med fra før av, og dette gjelder alle brukerene av NordicMafia. Vi jobber med å reparere buggen.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...