Gå til innhold

Hvor dårlig er Co/Tech dremel fra claser'n?


Anbefalte innlegg

Jeg er en førstegangsbruker som har tenkt til å kjøpe meg en dremel. Jeg har tenkt til å modde kabinettet mitt etter jul. Jeg har sett to forskjellige dremeler, Co/Tech dremel fra clas olson til 249,- og en dremel multipro til 895,- på byggmakker. Dremelen fra clas olson er jo en del billigere enn byggamakker sin, men jeg er litt usikker på kvaliteten her. Kan det lønne seg å kjøpe seg den billige + tilbehør på clas olson eller dremel multipro til 895,- på byggamakker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den "dremelen" fra Clas Ohlson.

Jeg syns den er mer enn god nok til å modifisere kabinetter med.

Jeg har brukt den til en god del, og fått bra resultat vær gang.

Bl.a kuttet ut 5 viftehull, skrevet "nick" i sidedør, herpa et kabinett, skjært i plastikk etc.

Funker fint enda min iallefall. (2 år gammel ca.)

Lenke til kommentar
Har bare prøvd en slik en og den er helt grei å bruke. Men hva jeg har hørt er at kvaliteten ikke er allverden! Med andre ord; satser du på å ha den en stund: Kjøp ekte vare istedenfor!

5259731[/snapback]

Jeg ville kjøpt Claser'n sin om du ikke skal bruke den alt for mye. Til et bruk et par ganger i året holder den lenge.

 

(PS; Glisevask, husk nå at du fikk din til 250kr da :) )

Lenke til kommentar

jeg har dremel multipro og har prøvd Co/Tech og vil nok si at for de aller fleste av dere så greier det seg med Co/Tech, Det vil si at jeg da tar utgangspunkt i at den ikke skal brukes til så mye og at dere ikke har peiling på hva kvalitet er :)

Endret av Nitrob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...