Gå til innhold

Photoshop- og php-bok på norsk


Anbefalte innlegg

Heisann. :)

 

 

Jeg skal ha en norsk Photoshop-bok og en norsk PHP-bok, begge skal ta for seg at det er en nybegynner som skal lese. Jeg vet egentlig hvilken php-bok jeg skal ha, siden jeg kjøpte en for en stund siden, men har klart å rote den vekk. Kommer dessverre ikke på hva den heter, men den var grønn og svart på utsiden og det var en høyskolebok elns. Det sto noe ala "Lær å programmere i php" på fremsiden.

 

Photoshop-boken bør helst ta for seg web-design, siden det er det jeg liker. Kan også omhandle eventuelt effekter og sånt, men først og fremst web-design (kan godta denne på engelsk også). Jeg har sett litt på bokhandler på nettet, men har ikke funnet noe på norsk. Er det noen som kan hjelpe meg?

 

 

 

Mvh

Aleksander :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg finner mange bøker selv, men er det ingen norske som tar for seg web-design? :hmm:

5260216[/snapback]

 

tror ikke du vil finne noen bøker om photoshop på norsk som kun tar opp web-design! Det finnes mange sider med tutorials om hvordan man lager websider i photoshop. :hmm:

 

F.eks Pixel2life ellers Good-tutorials

 

Dette er nok de 2 beste photoshop sidene. På pixel 2 life er det mange andre typer tutorials også. php, asp, html, osv osv

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...