Gå til innhold

nVidia GeForce 7800GTx Extreme i SLi?


RamGuy

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg en ny PC nå til jul, og jeg tenkte da på et nVidia GeForce 7800GTx 512MB Extreme! som det nye skjermkortet i min "Gaming PC".

 

Jeg skal ha det beste av det beste når det gjelder skjermkort så derfor tenkte jeg med en gang på nVidia's GeForce 7800GTx 512MB Extreme!. Fordi det er det beste ikke sant?

 

Men er det noen særlig vits å sette to sånne ekstrem kort sammen i et SLi - system?

Eller holder det i massevis med bare et? To stykker kan jo også bli litt i det dyreste laget.

 

Mange snakker også om at man må ha en prosessor som passer sammen med skjermkortet sin ytelse, ellers så er det ikke noe vits i å kjøpe et sånt dyrt Ekstrem kort som dette nVidia GeForce 7800GTx 512MB Extreme! kortet. Men hvor bra AMD Athlon 64 prosessor burde jeg ha for å kunne yte dette ekstrem kortet fult ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan med trygget forsikre deg om at GeForce 7800 GTX 512 MB er det beste skjermkortet, både i dag, og mest sansynlig en stund fremover. Når det gjelder prosessor er nok AMD sine prosessorer best (kanskje med untak av Intel Extreme Edition). En god Operton eller Athlon på rundt 2,5 GHz og oppover er og anbefale

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...