Gå til innhold

Nod32 - Dine meninger?


Spar

Anbefalte innlegg

Hei ! Nettopp fått meg ny pc, og er på leting etter ett godt og gratis antivirus program. Har nå fått tak på Nod32, og har også adaware og spybot. Synes Nod32 funker fett, har funnet sånn 2 trojanere på 1 time...Menne, er det noe godt synes dere? Kanskje ett jeg burde bytte ut til fordel for dette? Har gørt at det er bedre enn Norton...men er ikke sikker, noen andre som bruker det?

 

 

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981348976324

Hei,

NOD32 er et glimrende produkt. Bruker det selv, og har aldri vært så fornøyd. Det er definitivt bedre enn Norton, både med hensyn til bruk av ressurser og effektivitet. I følge en antivirus tidsskrift (husker ikke hva det heter, men det er store greier) er NOD32 den eneste som har klart å finne alle ukjente virus gjennom årene de har vært aktive. Så ja, du har funnet det beste som finnes på markedet nå. :yes:

Lenke til kommentar

Det er mange her på forumet som bruker Nod32 ja. Ble vel anbefalt i en artikkel på Programmer.no hvis jeg ikke husker feil. Bruker Nod32 selv, og er veldig fornøyd. Bruker lite ressurser og oppdateres gjerne flere ganger om dagen. Men husk, de beste antivirusprogrammene er de du må betale for.

 

Edit: Nod32 er ikke gratis, du får bare en 30 dager trial...

Endret av cremaster
Lenke til kommentar

kjøpte nod32 for to dager siden. 2 års lisens for 512kr er ikke dyrt akkurat...

 

det bruker lite ressurser, bruker liten tid å scanne gjennom filer og sak visstnok oppdage "alt" (har iallefall en ekstremt god historikk på dette punktet).

 

Det er visstnok også det programmet Microsoft bruker for å scanne gjennom CD images før de blir sendt til produksjon (og hvis dette stemmer, så sier det litt om programmet ;))

Lenke til kommentar
NOD32 er å anbefale ja. Bruker den på alle Windows maskiner og den bruker så lite ressurser at jeg ikke merker den i motsetning til "store" Norton.

5254806[/snapback]

 

Hvis du i tillegg går inn på denne siden:

 

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=37509

 

så kan du " tweake" NOD32 til maximum styrke, og samtidig få en bedre forståelse av hvorfor NOD32 er den beste antivirusløsningen som er på markedet! Wilderssecurity er det offisielle forumet til NOD32. Her finner man masse triks og tips som er veldig nyttige. Jeg har brukt endel tid på å finne det antiviruset som passer MEG best, og jeg kommer aldri til å bytte fra NOD32. Har vært innom.. Kaspersky(veldig bra men ikke min stil), Norton 04,05,06(dreper maskinen på ressurssiden og klarer ikke fjerne alle ting som den fanger opp heller), F-secure( fungerer greit, men virker som også det mangler noe i forhold til å fjerne det man blir infiseret av), PCcillin 12,14(en enkel og bra løsning, men det ser jo ut som om det skulle vært lagd i jugoslavia!!), Panda, Zonealarm internettsecurity, ja en hel del

 

Og jeg har nå funnet ut at det er ingen som kommer opp mot NOD32 hvis man slår sammen både kapasitet, systembruk, utseende og enkelhet! Ta dere en tur innom wilderssecurity!! Det er masse bra stoff som går på sikkerhet der!

Lenke til kommentar

 

Tusen takk. Flott side og nå sitter jeg og tweaker :-)

5255082[/snapback]

 

Flott! Innpå det forumet så ser du sikkert at det er flere offisielle forum. Blant annet et forum til brannmuren Look`n stop. Den er under 1mb stor og bruker ca 2 mb RAM når den kjører. Den er fantastisk!! Vel verdt å ta en titt på! :thumbup:

 

Wilderssecurity forumet er " powered by virusbulletin" som det heter. Virusbulletin er det store selskapet som tester alt av antivirus hvert år og gir karakter utifra om programmene passerer testene deres eller ei. Du har sikkert sett på noen programmer en grønn logo merket med VB og 100%pass.?! NOD 32 er det programmet som flest ganger har "passed" hos dem. Kaspersky ligger også veldig godt an.

Hjemmesiden er www.virusbulletin.com

 

Jeg bruker spysweeper i tillegg til NOD32 og en brannmur. For øyeblikket bruker jeg zonealarm 6 PRO, men har lisens på look`n stop. Må bare lære meg den først. Den eer litt vanskelig å sette seg inn i! Spysweeper er lisensbelagt, men det finnes bra altenativer i spyboot og ad-aware som er gratis. De er riktignok ikke helt på høyde, men de er bra!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...