Gå til innhold

Nytt om Ghost Recon 3 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var selv tilstedet i irc chatten. Gr3 lover bra, i tillegg kommer demo ut tidlig januar 2006.

Er du intressert i x-box 360 versjonen av Ghost Recon 3 kan du spørre utviklerne på Onsdag 7. Desember:

http://www.ghostrecon.com/uk/

ps:

[ulf] It's our own Diesel Engine

Ikke "Diezel" som nevnt i gamer.no artikkelen.

Endret av Deosl
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Dette lover bra,

Jeg har Ghost Recon 1 med alle tileggspakkene.

Gledelig at det kommer til PC :w00t:

Skrevet

Jeg trodde først at det stod at "Ubi soft vil gi oss en opplevelse som er helt lik som før." ingressen...:p

Uansett høres det spennende ut, og jeg får se hva jeg finner på når det komer.

Skrevet

Det samme som alle andre utviklere sier om barnet sitt før de får født det og finner ut at det er stygt (men selv da nekter å innrømme det).

Får se om dette kan bli et unntak da, selv om at jeg tviler. Nå var ikke akkurat Rainbow Six 4 noen stor suksess. Jeg vet at det ikke er samme utviklere bak, men likevel. Når man sjekker trailerne synes jeg nå at begge to ser ut til å ha fått seg en virkelig stor arkade-smekk for å selge mer til et bredere publikum.

Skrevet

MeTa][iC, det er enorme forskjell på console & PC versjoner. Er ikke vits å prøve å sammen ligne.

PC versjoner har altid er realistisk preg over seg. Hvorfor endre oppskriften på noe som er suksessfult? For console "kiddies" lager dem bare en "run-n-gun" spill.

Enig med deg at R6:4 på console er tragisk, men det betyr ikke vi skal forhånds dømme et spill basert på sine console vers.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Håper ubisoft kommer med et spill som har virkelig mange våpen.

Eneste grunnen+ litt til at jeg spiller de spillene, de er realistiske og de har mye våpen å velge mellom.

Skrevet

Hæ? Eh, hvorfor skriver dere om dette nå? Har ikke spillet vært ute lenge a? Eller er Ghost Recon 3 noe annet enn GRAW?

Hvis det er noe annet, det ser jo helt likt ut på bildene.

Skrevet
Hæ? Eh, hvorfor skriver dere om dette nå? Har ikke spillet vært ute lenge a? Eller er Ghost Recon 3 noe annet enn GRAW?

Hvis det er noe annet, det ser jo helt likt ut på bildene.

6449606[/snapback]

Se på datoen :p Litejk har bidratt med kjempe bump :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...