Gå til innhold

Xbox360 demoer oversikt! ::Siste 24 april::


NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burnout er et av de spillene en må la vokse på seg.

Jeg likte det heller ikke i begynnelsen, men etter å ha satt barnevakt en gang uten annet å gjøre ble jeg helt grepet.

Tror demoen på marketplace ikke gir et fullstendig inntrykk.

5788485[/snapback]

 

Nei det er eg enig med deg i, demoen som eg sa over, var møkk og absolut ikkje verdt å vente på. En hadde no trudd utviklerene hadde ønsket å gi best mulig inntrykk med en demo. Da kunne det ihvertfall tatt med èn mode til i det minste,men eg tar ingen sjangser med å kjøpe Burnout, da eg endelig har fått sansen for bilspill pga PGR3 (etter så altfor mange år med pc,har sansen for bilspill stagnert),og da skal de vere en viss realisme ove det ;)

 

Men for all del,min meining!

Lenke til kommentar

Jepp, Burnout demoen var møkk. Til og med orginale Burnout var bedre... Selv har jeg spilt Burnout Revenge på en kamerats Xbox (orginale), og det er en utrolig opplevelse. Bare crash junctions er nok til å skaffe seg dette spillet, utrolig hvor tilfredstillende det er å prøve å kræsje så mange biler som mulig. Du lykkes sjeldent første gang, men når det sitter er det bare fantastisk :p

Lenke til kommentar
Jepp, Burnout demoen var møkk. Til og med orginale Burnout var bedre... Selv har jeg spilt Burnout Revenge på en kamerats Xbox (orginale), og det er en utrolig opplevelse. Bare crash junctions er nok til å skaffe seg dette spillet, utrolig hvor tilfredstillende det er å prøve å kræsje så mange biler som mulig. Du lykkes sjeldent første gang, men når det sitter er det bare fantastisk :p

5791221[/snapback]

 

Må si meg enig der ja :thumbup:

Har ikke prøvd demoen selv da jeg allerede har spillet på 360, har det også på xbox men synes 360 versjonen er myyye bedre :p

Så jeg håper de som ikke likte demoen får muligheten til å prøve hele spillet en gang :)

Lenke til kommentar
Vel, nå er det ikke selve Microsoft som sier når demo-ene skal komme. Det er spillselskapet/utviklerene selv som er upålitelige..

5808603[/snapback]

 

Det er microsoft sin jobb å uploade demoene til Live-markedsplassen, så det er ikke de andre spillselskapenes feil. Men utgivere har veldig lett for å sette en dato (som EA med sin 24. mars for BF2 for eksempel) uten egentlig å undersøke om dette lar seg gjøre. Microsoft skal nok sjekke alle demoer og lignende før de legger dem ut for nedlasting. I tillegg har bl.a. Major Nelson (PR sjef for Live eller noe sånn) sagt at demoer ikke vil komme ut på fredager fordi de som er ansvarlige for å sikre at det ikke skjer noe feil o.l. med systemet ikke jobber i helgene. Dermed kommer det heller ikke demoer i løpet av helgene, og mandagen etter blir dermed den mest sannsynlige dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...