Gå til innhold

Erfaringer med fanteri.com?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...

Jeg bestilte noe hos fanteri.com helt tilbake til juli i år. Har skrevet ett par mailer i håp om å få respons. Sist jeg sendte mail var for 1 uke siden. Nix, nada, nothing.

 

Noen andre som har hatt samme erfaring? Hva jeg kan gjøre? :hmm:

 

Var ikke snakk om dyre ting, men jeg forventer jo selvsagt at varen leveres - har jo tross alt betalt for den!

Lenke til kommentar

Så lenge du holder deg til varer på faktisk er på lager, så skal alt gå helt fint. Dette gjelder fanteri.com. Har selv handlet pubutstyr derfra. Varene kommer forholdsvis raskt, men de er ikke akkurat best i klassen.

 

Auksjonen ville jeg holdt meg langt unna. Det er umulig å vite om varene er på lager eller ikke, og er dem ikke det ender du ganske sikkert opp med å bruke tid på å ikke få tak i dem. Har ikke handlet på auksjonen selv, men har en del erfaringer fra bekjente.

Endret av mabbutt
Lenke til kommentar

Jeg har handlet på fanteri.com, kjøpte noe som ikke var på lager, til tross for at det står i betingelsene deres at det ikke er mulig å bestille noe som ikke er på lager. Det tok halvannen måned før de svarte på e-post og de har aldri svart på telefon, verken fanteri.com eller eierselskapet Storplaza Norge as - og jeg har ringt mye til dem. Varene ble bestilt i første halvdel av august, jeg har fortsatt ikke fått noe. Jeg har politianmeldt selskapet for bedrageri og oppfordrer andre med tilsvarende erfaringer å gjøre det samme. Én anmeldelse blir henlagt grunnet for lite beløp, blir det flere, så vil selskapet bli etterforsket.

 

Oppsummering: Anmeld fanteri.com for bedrageri!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...