Gå til innhold

Spill du kjøpte til Xbox360, og din kommentar?


Bone

Anbefalte innlegg

PGR3: Bra bil spill, ble litt skuffa over grafikken etter at de fleste her har skrytt det opp i skyene (mulig dette er TV'en min sin skyld), men resten er det ingen ting å utsette på.

 

Det stemmer at det er tv-en din.

Jeg spilte en periode på HD-projektor.

Har nylig gått over til vanlig tv og RGB-scart.

Skal si mye av grafikken forsvant i PGR3 ja.

 

Kameo derimot er fortsatt meget fint selv på vanlig tv.

5349254[/snapback]

 

Jepp regnet med at det var TV'en, var en gammel plasma jeg prøvde det på først, og der ble det jo rett og slett bare grøt, men ble faktisk bedre på bak-prosjeksjons tven jeg har hjemme, men spørs nok om ikke den blir byttet ut med en ny HD skjerm på nyåret, spilla ser jo veldig bra ut på demo skjermene i butikken ihvertfall hehe.

 

Kameo ser helt perfekt ut ja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PGR3: Bra bil spill, ble litt skuffa over grafikken etter at de fleste her har skrytt det opp i skyene (mulig dette er TV'en min sin skyld), men resten er det ingen ting å utsette på.

 

Det stemmer at det er tv-en din.

Jeg spilte en periode på HD-projektor.

Har nylig gått over til vanlig tv og RGB-scart.

Skal si mye av grafikken forsvant i PGR3 ja.

 

Kameo derimot er fortsatt meget fint selv på vanlig tv.

5349254[/snapback]

 

Jepp regnet med at det var TV'en, var en gammel plasma jeg prøvde det på først, og der ble det jo rett og slett bare grøt, men ble faktisk bedre på bak-prosjeksjons tven jeg har hjemme, men spørs nok om ikke den blir byttet ut med en ny HD skjerm på nyåret, spilla ser jo veldig bra ut på demo skjermene i butikken ihvertfall hehe.

 

Kameo ser helt perfekt ut ja :)

5349640[/snapback]

 

 

Har Kameo , PGR3 og COD2 :)

Er utrolig fornøyd med alle spillene!

Spilte på HD tv hos en kammerat her om dagen.. Spiller vanligvis på en helt grei tv med RGB scart! Må si meg helt enig i at man merker litt forskjell på grafikken med og uten.. Ikke veldig mye spør du meg, på de andre spillene var det så godt som likt.

Derfor trenger jeg for min del ikke en HD tv :)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

ENDELIG kan jeg poste i denne tråden, hehe. Jeg fikk x360 sammen med Call of Duty 2, og jeg er meget fornøyd og imponert. Grafikkmessig er det selfsagt klar forskjell mellom vanlig tv og HDTV, men til å med med mitt vanlige tv var det nydelig grafikk på både CoD2, og demoene på marketplace. Veldig fornøyd for å oppsummere :thumbup: .

Lenke til kommentar

men dere som har quake 4 hva synes dere?? har selv testet 360demoen og synes det ser fett ut :) men ifølge gamespot så er det en MEGET dårlig port av pc versjonen. pc versjonen fikk 8.0 x360 versjonen fikk 6.6..

 

har lyst på nytt fps spill til min 360..

pdz har fått mye pepper og en buddy vil ikke anbefale det utenom multiplayeren..

call of duty er egentlig utelukket siden eg ikke er stor fan av andre verdens krig spill..

så da er det bare quake 4 igjen.. demoen imponerte.... men altså hva sier dere?

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
men dere som har quake 4 hva synes dere?? har selv testet demoen og synes det ser fett ut :)  men ifølge gamespot så er det en MEGET dårlig port av pc versjonen. pc versjonen fikk 8.0 x360 versjonen fikk 6.6..

 

har lyst på nytt fps spill til min 360..

pdz har fått mye pepper og en buddy vil ikke anbefale det utenom multiplayeren..

call of duty er egentlig utelukket siden eg ikke er stor fan av andre verdens krig spill..

så da er det bare quake 4 igjen.. demoen imponerte.... men altså hva sier dere?

5365393[/snapback]

 

Demoen du prøvde måtte vel være på PC? Finner den ikke på xb live..

 

EDIT:

Leste nettopp i en annen tråd at denne har kommet for ikke så lenge siden *sjekke igjen på xb marketplace*

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

OKey.. har nå 5 spill. Kan lage en liten "summary"...

 

Project Gotham Racing 3:

Grafikken er nydelig, lydene er nydelige og det "føles" riktig, MEN hvor ble det av det gode gamle systemet for å komme seg "videre" i spillet? Før måtte du åpne forskjelige bil-klasser som american muscle, sport cars, SUV's.. Her er det ingenting slikt, her er det bare å spare litt cash som man får, og kjøpe den beste bilen...

terningkast 3/6

 

Perfect Dark: Zero

Okey... Litt god grafikk innimellom, men spillbarheten er jo ufattelig treg og lite utfordrende. Gameplayet er altfor "rett fram", og lite spennende....

Terningkast 2/6

 

Gun:

Dette er faktisk det spillet jeg har spilt mest alene... Dårlig grafikk, men cowboyer er jo morsomt uansett.

3/6

 

Fifa 2006 road too World Cup

Dette er den STORE vinnern av de spilla jeg har prøvd, jeg elsker fifa, og kommer alltid til å gjøre det. Dette er en slager blant meg og mine kompiser, og det blir mye spilling. MEN det er litt små-pjusk her og der som burde ha vært fikset på, og det virker litt uferdig men fortsatt er det morro som pokker =)

4/6

 

Amped3:

*skrike* Dette er noe av det værste skvipet jeg har testa på LENGE. Jeg trodde det skulle være noenlunder likt nr 1 og 2 (som jeg elsket) men det første som slår meg er at jeg drar en utrooolig kjip upsidedownmoforodeo720insanetailgrab og jeg prøvde ikke å gjøre det engang.. Det jeg likte fra nr 1 og 2 var at du kunne kontrollere så utrolig bra om du ville ta en sloooooow 180 tailgrab eller om du skulle dra en 720 indy... Amped3 er blitt arkade-aktig å ekkelt.

Terningkast 1/6

 

Egentlig så er jeg tvers igjennom skuffet over xbox 360 jeg. Spillene holder rett og slett ikke mål som next-gen spill. Men det kommer jo noen spill i mars-> så vi får se hva jeg mener da...

 

En annen ting som er litt Off topic: synes dere at d-padden på kontrollen virker litt "low-price" fra nille ?

 

 

kanskje jeg skal selge hele møkka...*skrike*

Lenke til kommentar

Stort sett enig i alle "oppsummeringene" dine, og kan legge til at CoD2 er dritmoro (5/6) og Condemned er den mest overraskende tittelen til 360 (5/6)...Orker ikke å utdype. De fleste har sikkert prøvd de!

 

Men jeg er faktisk ikke så veldig skuffa over boksen. Bare litt pga release-spillene selvsagt, men synes de som er ute ser og oppfører seg veldig bra. Mars vil nok være avgjørende for min endelig dom over maskinen, men jeg tror det kommer til å bli veldig bra!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
anbefaler dere meg CoD2 på 360 når jeg har det på PC og får det inn på max.. og gått igjennom det?

5490734[/snapback]

Nei så absolut ikke, hold deg til pc versjonen. Xbox360 versjonen ser og kjører litte granne bedre, men ikke noe som er verdt å spille gjennom det en gang til for. Og PC versjonen har Multiplayer mens Xbox360 versjonen har Multiplayer-Ultra-Light

Lenke til kommentar
anbefaler dere meg CoD2 på 360 når jeg har det på PC og får det inn på max.. og gått igjennom det?

5490734[/snapback]

Nei så absolut ikke, hold deg til pc versjonen. Xbox360 versjonen ser og kjører litte granne bedre, men ikke noe som er verdt å spille gjennom det en gang til for. Og PC versjonen har Multiplayer mens Xbox360 versjonen har Multiplayer-Ultra-Light

5491007[/snapback]

 

 

okay :) takker for svar...

Lenke til kommentar

Kjøpte Perfect Dark Zero, Condemned og Kameo.

 

PDZ er et bra spill med veldig god LIVE spilling. Bra grafikk og rett og slett et knall spill.

 

Kameo er et helt greitt spill med nydelig grafikk. Litt ensformig.

 

Condemned er et sinnsykt bra og skummelt spill med helt nydelig grafikk og AI. Ikke ensformig som mange sier.

 

Har premium konsollen.

 

Eneste som mangler på 360`n, er et Star Wars spill ved release datoen!!

Lenke til kommentar
Kjøpte Perfect Dark Zero, Condemned  og Kameo.

 

PDZ er et bra spill med veldig god LIVE spilling. Bra grafikk og rett og slett et knall spill.

 

Kameo er et helt greitt spill med nydelig grafikk. Litt ensformig.

 

Condemned er et sinnsykt bra og skummelt spill med helt nydelig grafikk og AI. Ikke ensformig som mange sier.

 

Har premium konsollen.

 

Eneste som mangler på 360`n, er et Star Wars spill ved release datoen!!

5491297[/snapback]

 

har hørtmye "dårlig" om PDZ. at AI'en suger osv.. gameplay/historien er tynn..

 

noen meninger om det? hva synes du/dere ? elsket PD på N64 :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte:

 

- Kameo

- CoD 2

- PDZ

- Amped 3

- Condemned

 

(Når jeg hentet min 360)

 

Kameo: Dette har jeg spillt mest. Bare positive ting å skrive om dette. Nydelig grafikk, bra gameplay og artog å spille. Skjønner ikke at foplk klager på dette når det er så moro! Et bra release spill.

 

Amped 3: ikke spillt det så mye, men artig spill som kan vare en liten stund.

 

PDZ: Dette var virkelig skuffende. Grafikken er pen, men det er alt. Gameplayet er ensformig og det er egentlig ikke nyskapende. Det er som et vanlig FPS spill vhor du dreper masse folk for å komme deg frem til oppdraget ditt.

 

CoD 2: Dette er noe av det kuleste krigsspillet jeg har spillt noensinne! Lyden(med surround) er noe av det hissigste jeg har hørt. Av og til er det bare å lukke øynene så er det som om du var der. Helt sjukt bra lyd. Grafikken er pen og det er oppdrag som er store og krevende. Spesielt på Veteran. Eneste minuset her er at det er enkelte feil i spillet. Savefilen min forsvant etter at jeg fullførte det på Veteran og mistet Achievments. Det var noe dritt. Ellers så er dette et av de beste release spillene hittils.

 

Condemned: Har aldri vært så redd foran en TV noensinne. Holdt på å drite på meg enkelte ganger. Dette er slik et grløsserspill skal være. Creepy som faen og du veit aldri nr det skjer noe. Grafikken er jo et stort + i seg selv med tanke på lyssetting og visuell kraft.

Lenke til kommentar

Kjøpte PDZ når jeg hented x360 min. Synes det var dritt fett i 5 minutter men så ble det bare jesp av det så jeg spillte local combat mot boter i ca en uke før jeg fikk meg live.

 

Fikk Tony Hawks American Wasteland til jul. Hadde jeg ikke vært en skater-boy så tror jeg neppe jeg hadde likt det spillet. Grafikken er ikke noe særlig next-gen heller.. men jeg spiller det kun når jeg skal spille mot kamerater over live.

 

3 dager etterpå så fikk jeg meg Condemned får jeg var så sugen på et spill jeg virkelig kunne like å spille en del mye i strekk. Dette er det skummleste spillet jeg noen gang har spillt og grafikken er også meget bra(har vanlig tv). Doom 3 og FEAR kan legge seg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...