kenthlar Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Rett og slett en sann skuffelse! Dårlig grafikk (samenlignet med min bærbare pc), for mye støy, lite muligheter for tilkobling og stor plastfølelse. Eneste posetive ved en kald vinter er at den varmer som en liten panelovn!!
Mala Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Rett og slett en sann skuffelse! Dårlig grafikk (samenlignet med min bærbare pc), for mye støy, lite muligheter for tilkobling og stor plastfølelse. Eneste posetive ved en kald vinter er at den varmer som en liten panelovn!! 5247232[/snapback] Konge PC du har da
LarZen Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Rett og slett en sann skuffelse! Dårlig grafikk (samenlignet med min bærbare pc), for mye støy, lite muligheter for tilkobling og stor plastfølelse. Eneste posetive ved en kald vinter er at den varmer som en liten panelovn!! 5247232[/snapback] Dummeste jeg har hørt..eneste jeg kan si meg enig i er at den bråker endel.
NightWolfie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Rett og slett en sann skuffelse! Dårlig grafikk (samenlignet med min bærbare pc), for mye støy, lite muligheter for tilkobling og stor plastfølelse. Eneste posetive ved en kald vinter er at den varmer som en liten panelovn!! 5247232[/snapback] Dummeste jeg har hørt..eneste jeg kan si meg enig i er at den bråker endel. 5247426[/snapback] Slutt å syt om det a! Herregud hva er det for no klaging? Den bråker for mye? Enten er jeg døv eller så er du oversensitiv... Syns det er en knallbra spillkonsoll, ja den har noen feil som må rettes på men de er minimale og den har nettopp blitt lansert!
nord Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 kan man spille spill alene eller live når man laster ned demoer?
NightWolfie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 kan man spille spill alene eller live når man laster ned demoer? 5247539[/snapback] Foreløpig må man ha download vinduet oppe... Jeje, er ikke no krise
stekri88 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Rett og slett en sann skuffelse! Dårlig grafikk (samenlignet med min bærbare pc), for mye støy, lite muligheter for tilkobling og stor plastfølelse. Eneste posetive ved en kald vinter er at den varmer som en liten panelovn!! 5247232[/snapback] Dummeste jeg har hørt..eneste jeg kan si meg enig i er at den bråker endel. 5247426[/snapback] Slutt å syt om det a! Herregud hva er det for no klaging? Den bråker for mye? Enten er jeg døv eller så er du oversensitiv... Syns det er en knallbra spillkonsoll, ja den har noen feil som må rettes på men de er minimale og den har nettopp blitt lansert! 5247530[/snapback] Det er jo bra at nesten det eneste folk klager på er støyen... De som sier det er dårlig grafikk kan jo bare vente til halo 3, da vil de sikkert få bakoversveis :!:
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Project Gotham Racing 3 ser utrolig bra ut, og det er grafikk du ikke vil klare å pushe fra noen platform idag, og med tanke på at det kun benytter en kjerne betyr det at vi har fler grafiske goder i vente. PGR3 har utrolig fint gameplay også, og Live-delen er storartet. PDZ har jeg ikke fått spilt nok til å kunne komme med en uttalese, men jeg er veldig fornøyd med Xbox 360, dashboardet er en fryd å bruke, og det er egentlig en ganske så smertefri opplevelse. De som leverer tilbake boxene sine pga. viftestøy vil jeg anse som svært sære - den bråker ikke veldig, jeg har ikke engang lagt merke til det, selv ikke i dashboard. Nå skal det sies, jeg har sittet i et rom med fler andre, så jeg har ikke fått oppleve den i komplett stillhet ennå. Uansett tror jeg ikke det er så problematisk med lyden. Og Xbox Live Arcade er teh shit.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Project Gotham Racing 3 ser utrolig bra ut, og det er grafikk du ikke vil klare å pushe fra noen platform idag, og med tanke på at det kun benytter en kjerne betyr det at vi har fler grafiske goder i vente.PGR3 har utrolig fint gameplay også, og Live-delen er storartet. 5247616[/snapback] Høres bra ut, hvordan er det med lagg og slikt når du spiller over Live? Er det så lite at det virker som du spiller mot det lokalt? Får nok kjøpt dette spillet onsdag eller senere en gang neste uke, er ingen som har det.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Project Gotham Racing 3 ser utrolig bra ut, og det er grafikk du ikke vil klare å pushe fra noen platform idag, og med tanke på at det kun benytter en kjerne betyr det at vi har fler grafiske goder i vente.PGR3 har utrolig fint gameplay også, og Live-delen er storartet. 5247616[/snapback] Høres bra ut, hvordan er det med lagg og slikt når du spiller over Live? Er det så lite at det virker som du spiller mot det lokalt? Får nok kjøpt dette spillet onsdag eller senere en gang neste uke, er ingen som har det. 5247628[/snapback] Vi har vært fire stykker her, hvor tre har vært på Live samtidig - to på PDZ og meg på PGR3 - og det på en 1024/256 linje, og merket ingen lagg.Slik følelsen er for meg, kunne det vært AI motstandere, for det er en utrolig fin flyt over hele Live-opplevelsen. Og herregud, så gøy det er
fAight Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hva slags mp-moduser er det i PDZ? Co-op og deathmatch? Hvor mange spillere kan max være på en "server"?
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hva slags mp-moduser er det i PDZ? Co-op og deathmatch? Hvor mange spillere kan max være på en "server"? 5247819[/snapback] PDZ støtter 32 spillere max, og det er mange fler moduser i tillegg til co-op og DM. Darkops online er kjempegøy iallefall, går på å forsvare/ta over baser - Defend-laget får kjøpt utstyr, og har kun ett liv hver. Attack-laget har ubegrenset liv, men ikke mulighet til å kjøpe utstyr. Målet er da å holde basen så lenge som mulig, og når tiden er ute eller det andre laget har klart å ta over basen, byttes rollene.
MindTooth Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hvordan var X-box 360? Oh my god! Er du fornøyd? Hell yeah! Bråker den? Oh yeah. Hvordan var live? Live? Hvordan var spillene? PDZ was good! Hvordan var kontrolleren? The best ever!
stekri88 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 (endret) jeg spilte med 29 andre på en 1000/200 linje og det gikk helt fint... med pdz. Endret 3. desember 2005 av stekri88
NightWolfie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 (endret) jeg spilte med 29 andre på en 1000/200 linje og det gikk helt fint... med pdz. 5248248[/snapback] Jeg hostet med en 8000/800 linje med ca 25 stykk. Det gikk glatt, ikke en eneste klage fra de andre om lagg. Får snart 20000/1200 fra NGT til 548,- ! De bygger ut forskjellige steder i landet nå, sjekk om du kan få det www.nextgentel.no EDIT: Nå kan det jo hende at det er samme system som i Halo 2 på live, at den som har best linje blir den som "hoster", bare han er ikke admin. Så hvis admin hoster gamet og han har 2000/500 f.eks. og en annen spiller som joinet har 4000/1000, vil den sistnevnte være den som sender ut informasjonen. (Dette er noe jeg har hørt fra halo 2 live, rett meg om jeg sier feil)... Endret 3. desember 2005 av NightWolfie
TCi Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Hvordan var X-box 360?Oh my god! Er du fornøyd? Hell yeah! Bråker den? Oh yeah. Hvordan var live? Live? Hvordan var spillene? PDZ was good! Hvordan var kontrolleren? The best ever! 5248030[/snapback] :!: Veldig enig angående kontrollen. Personlig så syns jeg den omtrent matcher hvor godt GameCube kontrollen sitter mellom hendene. Her har MS gjort en god jobb.
Tinmar Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 Er det noen som vet hvor store demoene er?
Øssa Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Project Gotham Racing 3 ser utrolig bra ut, og det er grafikk du ikke vil klare å pushe fra noen platform idag, og med tanke på at det kun benytter en kjerne betyr det at vi har fler grafiske goder i vente.PGR3 har utrolig fint gameplay også, og Live-delen er storartet. PDZ har jeg ikke fått spilt nok til å kunne komme med en uttalese, men jeg er veldig fornøyd med Xbox 360, dashboardet er en fryd å bruke, og det er egentlig en ganske så smertefri opplevelse. De som leverer tilbake boxene sine pga. viftestøy vil jeg anse som svært sære - den bråker ikke veldig, jeg har ikke engang lagt merke til det, selv ikke i dashboard. Nå skal det sies, jeg har sittet i et rom med fler andre, så jeg har ikke fått oppleve den i komplett stillhet ennå. Uansett tror jeg ikke det er så problematisk med lyden. Og Xbox Live Arcade er teh shit. 5247616[/snapback] Oh yeah! Har du prøvd ZUMA eller Geometry wars? De er så sinnsykt digg!
Kadaju Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Er det noen som vet hvor store demoene er? 5250615[/snapback] Madden: 700 mb NBA Live: 500 mb NFS: 960 mb Kameo: 511 mb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå