Gå til innhold

PocketPC / Mobil med Java


Mr-tard

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har planer om og kjøpe ny pocketpc/mobil, hvor jeg kan være på "vanlig" internett med mobilwindows via gprs / EDGE / wlan.

 

Vel, det jeg i hovedsak lurte på , var om javaprogrammer som fungerer på en vanlig data , også fungerer på de nyeste pocketpc`ene og mobilene med 5.0 mobilwindows?

 

som et eksempel, på http://www.eurobetpoker.com så kan man spille poker med java rett fra siden. dette fungerer jo flott på vanlig pc / bærbar, men fungerer altså dette på en high-end pocketpc/mobil?

 

 

 

Isåfall er jo det gull :)

 

Har planer om og kjøpe qtek 8310 eller i-mate k-jam.

 

Håper noen kan gi gode svar.

Endret av Mr-tard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har planer om og kjøpe ny pocketpc/mobil, hvor jeg kan være på "vanlig" internett med mobilwindows via gprs / EDGE / wlan.

 

Vel, det jeg i hovedsak lurte på , var om javaprogrammer som fungerer på en vanlig data , også fungerer på de nyeste pocketpc`ene og mobilene med 5.0 mobilwindows?

 

som et eksempel, på http://www.eurobetpoker.com så kan man spille poker med java rett fra siden. dette fungerer jo flott på vanlig pc / bærbar, men fungerer altså dette på en high-end pocketpc/mobil?

 

 

 

Isåfall er jo det gull :)

 

Har planer om og kjøpe qtek 8310 eller i-mate k-jam.

 

Håper noen kan gi gode svar.

5239833[/snapback]

 

Svaret er vel ja og nei tenker jeg. Har vel egentlig ikke peil men viler på at javaprogrammene vor PC vil fungere rett og slett fordi de er laget for skjermer med langt høyere oppløsning. Du mister helt oversikten og det blir ganske umulig. Derimot kommer det eller har det kommet programmer tilpasset mobiler/spillegale ;-)

Endret av Babelfisken
Lenke til kommentar

hei!

 

vanlig java program for pc vil mest sansynlig ikke fungere på en mobil/pda.

 

de fleste mobiler/pdaer støtter kune J2ME som er java mobile edition.

 

qtek 9100 støtter kun J2ME så da gjør nok 8310 og k-jam det også.

Endret av wanka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...