Gå til innhold

Lengste samtalen ever...

satland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg håper denne tråden kommer til å lage en ny rekord i lengse tråd her i forumet før den blir stengt!

As long as there as a breath in you... Fuck a lot!!

5232904[/snapback]

Lykke til! Denne vil bli stengt innen 2 timer, og SO4 har 3590 sider! :tease:

Skrevet

A LOT OF FUCK? sounds like a FLANDERRIGGA`LOUS plan! let's get buisy satland. poke my mouse with your jhonson!

and shoot my kitty cat with a duel barrel SHOUGHUSSA!'1!

Skrevet
jeg håper denne tråden kommer til å lage en ny rekord i lengse tråd her i forumet før den blir stengt!

As long as there as a breath in you... Fuck a lot!!

5232904[/snapback]

Lengste hittill: Siste Ordet 3 med 100007 svar.

Skrevet

Helvete faen, der gikk vi inn på en ny side, gitt. Mon tro hvor lenge tråden overlever. Nå begynner det å renne gul-grønn tykk væske ut av endetarmsåpningen. Noen som kan hjelpe meg?

Skrevet
Jeg har barn sydd inn i møbler. Sengen ble ikke så myk som antatt etter dette.

5232682[/snapback]

Få tak i mer lubne barn.

5232697[/snapback]

Jeg kan jo koke de, rive ut bena med en fiskestang og legge gørra i en plastpose. God forsegla såklart.

Skrevet
Helvete faen, der gikk vi inn på en ny side, gitt. Mon tro hvor lenge tråden overlever. Nå begynner det å renne gul-grønn tykk væske ut av endetarmsåpningen. Noen som kan hjelpe meg?

5232935[/snapback]

Spis masse råe egg, det skal vist tette tarmsystemet, i hvertfall radiatorer.

Skrevet

Prøvde å ta en isbit opp i rumpa, og det hjalp på smerten, men isbit-kursen er jo så høy i dag, at det blir nok ikke billig i lengden, nei...

Blir for flaut å gå til lege også.

Skrevet

jeg spiser en radiator og ett hønse hus! det er jo garantert å hjelpe. takker Skarstad. din visdom er uutømmelig! jeg skal endelig bli kvitt dette plagsomme dilemmaet

Skrevet

nei du måkke gå til legen!

vist det blir alt for ille må du bare spise mye dop og ikke la rotta pulverisere løken i den grønne 2 rene!

Skrevet
hmmm, isbites smelter! det betyr jo at du kan stappe så mange du vil opp i assen uten bekymring for at de setter seg fast! WHOHOO!

5232973[/snapback]

:!::!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...